Vragen over Moneybookers / Skrill
Ik ben nieuw met moneybookers, maar volgens vele van jullie is dit aan te raden om te gebruiken bij online gokken. Nu heb ik nog een paar vragen over skrill.
- Klopt het als je een account aanmaak, dat je dan €10 jaarlijks moet betalen?
- Klopt het dat als je geld gewonnen heb en het bedrag op Skrill overboek en daarna naar je bankrekening, dat je dan 1,8% moet betalen op het bedrag dat je naar je rekening stort?
- Daarnaast zou ik graag jullie persoonlijke (indien je bij Skrill zit) ervaringen horen over Skrill.
Alvast bedankt voor de moeite!
Groet,
Vincent
Dank je wel. Die site is inderdaad erg overzichtelijk.
Als ik inlog op Skrill, zie ik het volgende:
Card limits
Currently available for purchase: EUR 1000.00 (10 transactions remaining)
Currently available for cash withdrawal: EUR 250.00 (5 transactions remaining)
Hieruit blijkt dat je slechts 5 maar een transactie van € 250,00 kunt verrichten.
De antwoorden op vraag:
A = 1,75 %
B = onbekend
C = 0 euro
D = 0 euro
Vraag B blijft dus nog onbekend.
Ik heb deze vraag ook wel eens aan ze gesteld. Ze zeggen zelf dat het te maken heeft met een overeenstemming tussen Paysafecard en Mastercard. Ik vond het een nogal vage uitleg, maar aan de andere kant heb ik nog nooit meer dan 5x op 1 dag gepind.
Begrijp ik hier trouwens uit dat Unibet je account heeft gevalideerd?
Klopt! Gistermiddag had ik een telefoontje ontvangen van Unibet. Een hele onsympathieke man, die voor mij meer overkwam als een rechercheur, stelde mij enkele controle-vragen. Nadat ik daarop netjes antwoord had gegeven, vertelde hij mij dat mijn dossier naar een andere afdeling ging waarna het na 2-4 dagen nogmaals geverifieerd zou worden. Hij vertelde erbij dat het nogal druk was dus, dat ik op een langere wachttijd moest rekenen.
Echter, na uur kreeg ik een mail van unibet dat mijn withdraw heeft plaatsgevonden. Op datzelfde moment ontving ik ook een mail van Skrill dat het bedrag op mijn Skrill stond. Dus het bedrag staat momenteel op mijn Skrill account. Ik ben nu afwachtende op mijn prepaid card.
Toch heb ik geen goed gevoel meer bij Unibet, dus ik speel voortaan bij Bwin.
Welke sporten en welke markten (lines) en welke stakes...?
Ligt er aan wat voor bets je speelt Davidus.
Welke sporten en welke markten (lines) en welke stakes...?
Mijn voorkeur gaat uit naar de sporten die ikzelf ook leuk vindt.
- Voetbal
- Tennis
- darts
Ik combineer Live met manual wedstrijden. Af en toe wel is een handicap tussendoor, maar over het algemeen geen gekke dingen.
Waarschijnlijk een domme vraag maar ik kom te veel verschillende antwoorden op fora tegen dat ik het hier maar eens navraag.
Wat houden precies de account limits in bij skrill?
Overall Monthly EUR 500.00
Overall Lifetime EUR 2000.00
de omschrijving geeft: (maximum cumulative transactions amount allowed per direction (incomming / outgoing)
Dus als ik 100 euro van Skrill op Unibet zet, kan ik nog maar 400 euro opnemen of storten naar Unibet?
Ik neem aan dat "verify account" niet handig is omdat je je juist anoniem je geld buiten de BD wil houden.