Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Vraagje over TOTO: uitbetaling en belasting

He hoi hallo, ik weet niet zo goed waar ik dit moet plaatsen en ik gokte maar dat het hier moest, dus als het verkeerd is kan iemand me dan ff doorverwijzen naar de goede plek, maar oke
ik ben sinds kort beetje begonnen met inzetten op voetbalwedstrijden en ben hiermee begonnen op TOTO, ik heb gister voor de 4e keer een klein beetje geld ingezet op meerdere wedstrijden, en dankzij de quotering heb ik een redelijk leuk bedrag gewonnen. ECHTER, toen ik aan het inzetten was op TOTO stond er dan ik kans maakte op ongeveer 504 euro. Afijn, de wedstrijden begonnen en het geluk stond aan mn kant, en wanneer ik keek bij mij voorspellingen stond er dat ik dus idd 504 euro kon winnen.
Na afloop had ik alles dus goed en was ik redelijk blij, en toen keek ik net weer even en nu staat er opeens dat ik 361 euro heb gewonnen! Dus ja ik begreep er niet echt veel van, mss zijn het regels waarmee ik nog niet bekend ben aangezien dit pas mn 3 of 4e keer is dat ik dit doe. Naja dus een beetje gezocht op internet enzo en op de site van TOTO, maar ik heb niks kunnen vinden, ik wou nog bellen naar de klantenservice van TOTO maar ik zit dit nu ff snel te typen in de pauze van mn werk en heb daar dus niet echt bepaald tijd voor.
Dussss nu ben ik hier en hierbij dus mn vraag, heeft iemand hier misschien enig idee hoe dit kan komen? Verneukt TOTO nou de boel, of keek ik verkeerd of iets dergelijks?
bvd
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmalicker in 8-11-2012 16:32 Storten, inzetten en uitbetalen
in 8-11-2012 16:32 Storten, inzetten en uitbetalen
7 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
De toto houd dacht ik automatisch kansspeelbelasting in bij bedragen boven de 454 euro, dus waarschijnlijk is dat bij jou ook gebeurd?
0 Vind ik leuk's
Ik raad je aan om contact op te nemen met de support van de TOTO hierover. Wij raden niemand aan om daar te spelen dus ik kan ook geen uitspraken doen over de betrouwbaarheid qua uitbetalingen en hun beleid inzake kansspelbelasting. Maak vooral een account aan via een van onze premium bookmakers in het overzicht zou ik zeggen, dan weet je zeker dat je niet voor dit soort verrassingen komt te staan in het vervolg ;-)
0 Vind ik leuk's
Be the best possible version of yourself. Never settle.
Ooh ja, ik heb het even opgezocht en het is inderdaad die kansspelbelasting verdomme, dus ja dit is in principe opgelost. Is dit bij andere gokkantoren/sites ook zo?
0 Vind ik leuk's
-
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
malicker:
Ooh ja, ik heb het even opgezocht en het is inderdaad die kansspelbelasting verdomme, dus ja dit is in principe opgelost. Is dit bij andere gokkantoren/sites ook zo?

Kansspel belasting moet je bij elke aanbieder betalen. Bij buitenlandse aanbieders moet je eigenlijks zelfs al vanaf elke euro winst die je maakt belasting betalen..... Maar bij een buitenlandse bookmaker kan je wel besluiten om het niet op tegeven, dan betaal je dus ook niks.
Maar dan loop je wel het risico dat je ooit een keer een naheffing ontvangt en of dat ze een keer je deur intrappen en je helemaal kaalplukken. (y)
0 Vind ik leuk's
Wat een bangmakerij.. (n)
0 Vind ik leuk's
Wat betref de deur intrappen, dat was natuurlijk een grapje.... Maar van de naheffing, is zeker mogelijk dat dat gebeurt. Genoeg mensen bij wie het gebeurd is. (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.