Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verschil tussen Moneybookers en Neteller

Welke site is het beste om geld op over te schrijven? Ik heb hier al Moneybookers en Neteller gelezen, maar wat is nu juist het verschil/voordeligste tussen beide?

Schrijven jullie telkens het geld over op deze centrale account vooraleer te spelen, of laten jullie een bepaald bedrag op de bookmakers-sites staan en transferen jullie enkel de winsten?

Sorry voor deze lastige vragen, maar zou graag goed geinformeerd zijn vooraleer ik eraan begin

Vriendelijk bedankt
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 16-06-2010 07:44 Storten, inzetten en uitbetalen
in 16-06-2010 07:44 Storten, inzetten en uitbetalen
55 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Neteller en Moneybookers zijn allebei websites die veiligheid hoog in het vaandel hebben staan. Je moet dan ook altijd je gegevens door hun laten checken, je paspoort toesturen en adresgegevens valideren.

Bij beiden betaal je een 'fee' per transactie. Ik maak zelf het meeste gebruik van Moneybookers. Het aanmelden is makkelijk, het transfereren van geld is makkelijk en zelfs de uitbetalingen naar je eigen rekening is een fluitje van een cent. Neteller is nog iets complexer, een strengere login etc!

Mijn voorkeur gaat dus uit naar Moneybookers.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik denk inderdaad ook Moneybookers:)
0 Vind ik leuk's
En laat je dan je geld op de verschillende bookmakers staan, of transfereer je telkens per weddenschap het geld weer over naar moneybookers (kwestie van het geld op een centrale plaats te hebben)?
0 Vind ik leuk's
Nee, ik laat bij alle bookmakers geld staan. Het transfereren van de bookmaker naar moneybookers duurt altijd een paar dagen (tot maximaal 7 dagen heb ik gemerkt). Dan laat ik het liever bij de bookmakers staan.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
hey

hoe zit dat nou precies met moneybookers????

is dat een rekening waar je je winsten op zet ofzo???

misschien weer een stomme vraag...en adviseer je mij dit ook te doen???

heb het wel doorgelezen , maar tis nog niet helemaal clear:)
0 Vind ik leuk's
Moneybookers is eigenlijk hetzelfde als een bankrekening maar dan op Internet. Je kan er mee betalen bij sommige websites (net als Ideal. paypal etc).
Je kan geld op je moneybookers account zetten via Ideal en je kan je geld op moneybookers ook weer terug laten storten naar je bankrekening. Het is een soort van 'tussenstation' aangezien sommige bookmakers geen Ideal ondersteunen én wel moneybookers.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Zowel Neteller als Moneybookers zijn erg handig. Een account is zo aangemaakt en transfereren gaat makkelijk en snel. Het voordeel van Neteller is ook dat je met een Neteller pinpas zo geld uit de muur kan pinnen.
0 Vind ik leuk's
Unibet
de prijzen van overboekingen zijn echter wel veranderd. Ik was eerst een trouwe Neteller klant maar nu moet je voor elke overboeking naar je bankrek. 7,50 betalen!

Beetje te duur! Moneybookers is 1,80 volgens mij!

Maar over het algemeen zijn beiden zeer goed en betrouwbaar! :d
0 Vind ik leuk's
[quote]de prijzen van overboekingen zijn echter wel veranderd. Ik was eerst een trouwe Neteller klant maar nu moet je voor elke overboeking naar je bankrek. 7,50 betalen!
Beetje te duur! Moneybookers is 1,80 volgens mij!
Maar over het algemeen zijn beiden zeer goed en betrouwbaar! :d
Dat is wel duur zeg toen ik Neteller voor het laatst gebruikte was dat iets van 5 euro. In ieder geval is het nog wel de moeite waard als er dan gepint wordt per 500 euro wat het maximum is om per keer van je Neteller account op te nemen.
0 Vind ik leuk's
Unibet
Zowel Neteller als Moneybookers vind ik ideaal niks mis mee. Alleen is het wel voordeliger om te transfereren met Moneybookers. Wie direct geld uit de muur wil kan beter Neteller nemen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.