Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Unibet uitbetalen: moet ik me zorgen maken?

Beste sportfans,

Ik heb een vraagje. Ik weet niet of iemand van jullie bekend is met Unibet; in ieder geval het probleem waar ik (denk) mee te maken heb.

Ik heb een tijdje geleden een vriend van me een bedrag op mijn account laten zetten, omdat hij dit vroeg, en er mee op wedstrijden in wilde zetten. Dit geld is allemaal verloren. Ik denk dat dit begin december 2015 was.

Nu wilde hij dat vandaag weer doen, en omdat ik pas geleden gelezen heb dat dat niet toegestaan is heb ik nee gezegd. Nu ben ik echter bang dat als ik geld van mijn Unibet naar mijn eigen bankrekening wil overboeken, dat ze moeilijk gaan doen (ik heb dit nog niet eerder geprobeerd).

Unibet heeft mij nooit eerder berichten gestuurd dat ik hun regels overtreden heb of iets dergelijks.

Moet ik me zorgen maken?

Groeten, Ralph.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagralph94 in 17-03-2016 17:19 Storten, inzetten en uitbetalen
in 17-03-2016 17:19 Storten, inzetten en uitbetalen
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
ralph94:
Beste sportfans,

Ik heb een vraagje. Ik weet niet of iemand van jullie bekend is met Unibet; in ieder geval het probleem waar ik (denk) mee te maken heb.

Ik heb een tijdje geleden een vriend van me een bedrag op mijn account laten zetten, omdat hij dit vroeg, en er mee op wedstrijden in wilde zetten. Dit geld is allemaal verloren. Ik denk dat dit begin december 2015 was.

Nu wilde hij dat vandaag weer doen, en omdat ik pas geleden gelezen heb dat dat niet toegestaan is heb ik nee gezegd. Nu ben ik echter bang dat als ik geld van mijn Unibet naar mijn eigen bankrekening wil overboeken, dat ze moeilijk gaan doen (ik heb dit nog niet eerder geprobeerd).

Unibet heeft mij nooit eerder berichten gestuurd dat ik hun regels overtreden heb of iets dergelijks.

Moet ik me zorgen maken?

Groeten, Ralph.

Hoi Ralph,

Je voelt al nattigheid en dat lijkt me terecht. Bookmakers zijn als de dood voor 'witwaspraktijken,' of hoe je het ook wilt noemen. Geld storten is altijd makkelijk, maar bij een uitbetaling moet alles kloppen. Achteraf gezien had die vriend beter geld naar jouw bankrekening kunnen storten, zodat jij het op jouw Unibet-account had kunnen zetten. Waarom opent hij eigenlijk niet gewoon zelf een account?

Is je account al geverifieerd (heb je al een scan van je ID opgestuurd, etc)? Ik ga er gemakshalve maar even vanuit dat je dat al hebt gedaan - zo niet, dan vrees ik dat het een heel lastig verhaal gaat worden. Als ik jou was zou ik eerst mijn Unibet-account helemaal leeg halen en terug laten storten op de bankrekening van die vriend - en dan kan hij het later weer naar jou overmaken. Vervolgens zou ik bij de helpdesk informeren of het ook mogelijk is om via een andere bankrekening te storten en uit te laten betalen. Zorg dat je eerst alles zwart-op-wit hebt en dat alles in orde is voordat je weer een storting bij Unibet doet, zorg dus dat je een email van hen krijgt waarin zij bevestigen dat je je eigen bankrekening kunt gebruiken. Mocht Unibet niet akkoord gaan, dan zijn er natuurlijk nog tig andere bookmakers waar je een nieuw account kunt openen.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Bedankt voor de reactie.

Ik had het bedrag wat ik op mijn account had staan even voor de zekerheid overgemaakt naar mijn bankrekening. Dit is gelukt en het staat nu op mijn rekening.

Stel in de toekomst wil ik een veel groter bedrag overmaken (stel 500 euro) naar mijn rekening vanaf mijn Unibet account, zullen ze dan wel moeilijk gaan doen denk je?
0 Vind ik leuk's
ralph94:
Bedankt voor de reactie.

Ik had het bedrag wat ik op mijn account had staan even voor de zekerheid overgemaakt naar mijn bankrekening. Dit is gelukt en het staat nu op mijn rekening.

Stel in de toekomst wil ik een veel groter bedrag overmaken (stel 500 euro) naar mijn rekening vanaf mijn Unibet account, zullen ze dan wel moeilijk gaan doen denk je?

Gewoon de klantenservice informeren over de situatie en als je alles zwart op wit kunt krijgen met je papieren dan passen ze het graag voor je aan.
0 Vind ik leuk's
Niks aan de hand. Pas als je dit heel vaak doet krijg je er bericht van. (Ik spreek uit ervaring: Ze bevriezen je account en activeren deze pas weer als je al je documenten nog eens opstuurt en ze zullen wanneer je dan nog een keer een storting via een ander bankrekeningnummer doet je account voor altijd blokkeren) Echter gebeurde mij dit pas nadat er meer dan 30 keer via verschillende rekeningen geld op mijn account is gestort (bedragen tussen de 20 tot 100 euro). Geen bericht is goed bericht, maar stort alles zoveel mogelijk via jou eigen rekening om problemen te voorkomen! Succes
0 Vind ik leuk's
Als je alles eerlijk doet, en betalingen doet met je eigen accounts dan doen de bookmakers echt nooit moeilijk.
De enige goede raad die ik je kan geven, laat nooit geld storten door derden. Daar komen alleen maar moeilijkheden van.

Ik heb persoonlijk nog nooit problemen gehad bij de bookies.
Laat dit een les zijn voor de toekomst en ik hoop voor jou dat Unibet alles zal uitbetalen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.