Uitbetaling Bwin niet helemaal duidelijk
Ik heb net een bwin account aangemaakt geld overgemaakt en al direct een weddenschapje geplaats, maar nu zit ik met de volgende vraag ik heb namelijk heel de site al doorgenomen en je kan op veel verschillende manieren storten waaronder maestro/banccontact/mistercash etc etc maar nu blijkt het dat je het geld dat je wint enkel met visa electronic terug kan laten uitbetalen... ik vind dit best vreemd omdat je betaald met je normale bank rekening maar op diezelfde rekening dan geen geld kan terug storten dat je wint? ... Ben woonachtig te belgie en heb al gelezen dat vele een alternatief gebruike zoals moneybookers of netteller of paypal en zo een kaart aanvragen en overal mee kunnen pinnen ... maar is dat niet alleen voor in nederland? had hierover graag wat uitleg... wat uitbetaald worden via visa vind ik nogal wat lastig aangezien je tot hoge bedragen kan gaan en het in de toekomst al is gebleken dat niets 100 % veilig is... dank bij voorbaat mvg joey !
in 5-09-2011 16:06 Storten, inzetten en uitbetalen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Paysafecard storten = uitbetalen via bankrekening.
Je moet dus eerst je bedrag wat je met een paysafecard gestort hebt uitbetalen naar je bankrekening, bijvoorbeeld als je storting €50 bedroeg, dan moet je eerst €50 uitbetalen naar je bankrekening voordat je kan gaan storten en uitbetalen met Moneybookers. Stel nou dat je verlies hebt gemaakt na je paysafecard storting, dan moet je het hele bedrag (wat in dit geval lagen zou zijn dan €50), uitbetalen naar je bankrekening;)
Je kan gewoon naar Moneybookers.com gaan je registreren. https://www.moneybookers.com/onboard/en/register.pl?scid=mainl En kies dan de optie Personal Account;)
Je moet dus eerst je bedrag wat je met een paysafecard gestort hebt uitbetalen naar je bankrekening, bijvoorbeeld als je storting €50 bedroeg, dan moet je eerst €50 uitbetalen naar je bankrekening voordat je kan gaan storten en uitbetalen met Moneybookers. Stel nou dat je verlies hebt gemaakt na je paysafecard storting, dan moet je het hele bedrag (wat in dit geval lagen zou zijn dan €50), uitbetalen naar je bankrekening;)
Je kan gewoon naar Moneybookers.com gaan je registreren. https://www.moneybookers.com/onboard/en/register.pl?scid=mainl En kies dan de optie Personal Account;)
joeyke:
had wel nog 1 klein vraagje ? ik wou me registreren voor moneybookers maar dit bleek echter voor de moneybookers mastercard te zijn heeft ieman mss even een direct linkje naar de juiste registratie page of zat ik op de juiste? want ik moet geen mastercard hebben van moneybookers... en ook nog als laatste op bwin stond dat ik geen transactie via moneybookers kon doen (uitbetaling) omdat ik ook geen geld had gestort via moneybookers dit had ik namelijk via een paysafe card gedaan... dus voor de toekomst moet ik eerst ook nog storten via moneyb. voor ik geld kan laten uitbetalen ? dank bij voorbaat
had wel nog 1 klein vraagje ? ik wou me registreren voor moneybookers maar dit bleek echter voor de moneybookers mastercard te zijn heeft ieman mss even een direct linkje naar de juiste registratie page of zat ik op de juiste? want ik moet geen mastercard hebben van moneybookers... en ook nog als laatste op bwin stond dat ik geen transactie via moneybookers kon doen (uitbetaling) omdat ik ook geen geld had gestort via moneybookers dit had ik namelijk via een paysafe card gedaan... dus voor de toekomst moet ik eerst ook nog storten via moneyb. voor ik geld kan laten uitbetalen ? dank bij voorbaat
ja de eerste keer kun je alleen uit laten betalen via moneybookers, als je ook al eens gestort hebt via moneybookers. Misschien makkelijk om ff account te maken bij moneybookers en dan geld storten naar bwin en dan daarmee het er ook a f te halen. Helaas duurt dit max. 2 dagen maar dan werkt het ook meteen voor altijd.
http://www.moneybookers.com/app/
en dan sign up rechterkant in oranje en dan personal account.
Volgens mij is het bij MB zo, wanneer je 50 euro stort en je wilt hiervan 30 euro uitbetalen dan staat het binnen een sec. op je MB-account. Wil je dan 100 euro uitcashen dan kan dit 1 a 2 dagen duren want dan is het 'gereserveerde' geld voor Bwin (restant van 20 euro) op en moeten ze dus geld toe doen van hun bankrekening.
Even als aanvulling: mocht je in de toekomst veel geld op je moneybookers hebben staan welke je niet op je bankrekening wilt hebben, zorg dan dat je een Moneybookers credit card aanvraagt. Hiermee kan je dagelijks 250 euro cash pinnen bij iedere geldautomaat.
Misschien ter overvloede maar het werkt echt super!
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
Even als aanvulling: mocht je in de toekomst veel geld op je moneybookers hebben staan welke je niet op je bankrekening wilt hebben, zorg dan dat je een Moneybookers credit card aanvraagt. Hiermee kan je dagelijks 250 euro cash pinnen bij iedere geldautomaat.
Beter om dagelijkse dingen met die kaart te pinnen dan want volgens mij betaal je wel n behoorlijke provisie als je cash uit de muur wil
-