Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Uitbetaling Bwin niet helemaal duidelijk

Ik heb net een bwin account aangemaakt geld overgemaakt en al direct een weddenschapje geplaats, maar nu zit ik met de volgende vraag ik heb namelijk heel de site al doorgenomen en je kan op veel verschillende manieren storten waaronder maestro/banccontact/mistercash etc etc maar nu blijkt het dat je het geld dat je wint enkel met visa electronic terug kan laten uitbetalen... ik vind dit best vreemd omdat je betaald met je normale bank rekening maar op diezelfde rekening dan geen geld kan terug storten dat je wint? ... Ben woonachtig te belgie en heb al gelezen dat vele een alternatief gebruike zoals moneybookers of netteller of paypal en zo een kaart aanvragen en overal mee kunnen pinnen ... maar is dat niet alleen voor in nederland? had hierover graag wat uitleg... wat uitbetaald worden via visa vind ik nogal wat lastig aangezien je tot hoge bedragen kan gaan en het in de toekomst al is gebleken dat niets 100 % veilig is... dank bij voorbaat mvg joey !
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjoeyke in 5-09-2011 16:06 Storten, inzetten en uitbetalen
in 5-09-2011 16:06 Storten, inzetten en uitbetalen
14 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Veel mensen gebruiken inderdaad Moneybookers, die je kan vergelijken met een online bankrekening.
Meer info:
- https://www.voetbalwedden.net/nieuws/hoe-werkt-moneybookers-en-wat-zijn-de-voordelen-hiervan/
- https://www.voetbalwedden.net/topic/uitleg-over-moneybookers-723/
Kan je bij Bwin niet meer uitbetalings mogelijkheden toevoegen?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
heel hard bedankt , nee spijtig genoeg is dit niet mogelijk ... het elektronische gedeelte met creditcard wordt enkel via visa uitbetaald...
maar kan je dan via moneybookers geld op je normale bank sturen bv naar mijn eigen bankrekening bij dexia via moneybookers?
0 Vind ik leuk's
joeyke:
heel hard bedankt , nee spijtig genoeg is dit niet mogelijk ... het elektronische gedeelte met creditcard wordt enkel via visa uitbetaald... maar kan je dan via moneybookers geld op je normale bank sturen bv naar mijn eigen bankrekening bij dexia via moneybookers?

ja je kan van je eigen bank naar moneybookers account storten en dan door naar Bwin. Uitbetalen kan je doen dan via Moneybookers account en vanaf daar weer terug naar je eigen bankrekening. Ik vind het erg gemakkelijk want online kan men vaak veel betalen met moneybookers.
0 Vind ik leuk's
Ik kon gewoon naar mijn ING rekening laten uitbetalen, alleen duurde het behoorlijk lang...
0 Vind ik leuk's
joeyke:
Ik heb net een bwin account aangemaakt geld overgemaakt en al direct een weddenschapje geplaats, maar nu zit ik met de volgende vraag ik heb namelijk heel de site al doorgenomen en je kan op veel verschillende manieren storten waaronder maestro/banccontact/mistercash etc etc maar nu blijkt het dat je het geld dat je wint enkel met visa electronic terug kan laten uitbetalen... ik vind dit best vreemd omdat je betaald met je normale bank rekening maar op diezelfde rekening dan geen geld kan terug storten dat je wint? ... Ben woonachtig te belgie en heb al gelezen dat vele een alternatief gebruike zoals moneybookers of netteller of paypal en zo een kaart aanvragen en overal mee kunnen pinnen ... maar is dat niet alleen voor in nederland? had hierover graag wat uitleg... wat uitbetaald worden via visa vind ik nogal wat lastig aangezien je tot hoge bedragen kan gaan en het in de toekomst al is gebleken dat niets 100 % veilig is... dank bij voorbaat mvg joey !

Om je beter te helpen, log in bij bwin- druk vervolgens op uitbetalingen- en selecteer dan bankgiro (dat is uitbetling op je bank rekening)- je moet minimaal 30 euro uitbetalen dus houd daar rekening mee- en dan duurt het max 3 weken voordat geld op je rekening staat.
PS: Je moet je id en bankpas scannen en opsturen ter controle, en alles moet kloppen met de gegevens zoals opgegeven.
0 Vind ik leuk's
Is moneybookers helemaal gratis?
0 Vind ik leuk's
ajaciednick:

ja het is gratis. Alleen als je ooit een 'moneybookers-mastercard' wilt aanschaffen dan kost het je geld.
Nu de vraag waar ze dan van kunnen leven? Ze berekenen € 1,80 voor een uitbetaling die een klant doet van moneybookers naar hun eigen bank, bedrag is niet van toepassing hoe hoog dit is.
0 Vind ik leuk's
ajaciednick:

ja het is gratis. Alleen als je ooit een 'moneybookers-mastercard' wilt aanschaffen dan kost het je geld.
Nu de vraag waar ze dan van kunnen leven? Ze berekenen € 1,80 voor een uitbetaling die een klant doet van moneybookers naar hun eigen bank, bedrag is niet van toepassing hoe hoog dit is.
0 Vind ik leuk's
ajaciednick:

0 Vind ik leuk's
had wel nog 1 klein vraagje ? ik wou me registreren voor moneybookers maar dit bleek echter voor de moneybookers mastercard te zijn heeft ieman mss even een direct linkje naar de juiste registratie page of zat ik op de juiste? want ik moet geen mastercard hebben van moneybookers...
en ook nog als laatste op bwin stond dat ik geen transactie via moneybookers kon doen (uitbetaling) omdat ik ook geen geld had gestort via moneybookers dit had ik namelijk via een paysafe card gedaan... dus voor de toekomst moet ik eerst ook nog storten via moneyb. voor ik geld kan laten uitbetalen ? dank bij voorbaat
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.