Uitbetalen unibet
Ik heb een vraag.Doordat ik bij tipico niet meer kan inzetten als Nederlander heb ik gisteren een unibet account aangemaakt.
Heb er 100 op gestort en kreeg 50 euro bonus.Heb de 100 ingezet op 2 wedstrijden en heb daarmee bijna 1400 gewonnen.Nu staat dat bedrag onder bonus balance.Hoe kan ik dit vrijspelen of laten uitbetalen??Hoop graag wat te horen.
Alvast bedankt!
Bij bonus kijken en dan bonus voorwaarden , daar staat hoeveel je bonus bedrag moet spelen aan bepaalde odd , maar als ik zie hoeveel je wint met 2 bets dan zou je al eind zijn maar daar moet je dus kijken bij je account ...s6
als ik het goed begrijp moet ik 6 keer 50 euro spelen om aanspraak op het bedrag kan maken.Maar moet ik dan 6 keer 50 euro storten of mag ik het van mijn gewonnen bedrag wat op de bonus balance staat gebruiken?
Nee, je moet niks meer storten. Gewoon in totaal 300 euro inzetten. (nog 200 te gaan dus) Maakt niet uit of dat gebeurd via bets van 1 euro of van 200 euro.
odds moeten minimum 1.4 zijn en je bets moeten gesettled zijn binnen de 5 dagen na uw storting.
Bedankt voor je reactie.Ik heb gedaan wat je zei.Alleen nu lukt het nog niet.Of moeten die wedstrijden waar ik op gespeeld heb eerst uitgespeeld moeten zijn?
Unibet heeft ook een live chat waar je al je vragen kan stellen
Natuurlijk Teun , want stel je cash in dan tellen ze dus niet mee