Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Uitbetalen naar andere bankrekening Unibet

Hallo allemaal,

Ik heb een vraag. Ik heb verschillende gesprekken op dit forum bekeken maar niet het antwoord op mijn vraag gevonden, vandaar dit bericht.

Na jaren geen succes te hebben gehad met voetbalweddenschappen begint het nu de laatste tijd wel goed te gaan, met als resultaat dat ik tot nu toe bijna 4000 euro heb gewonnen.

De 1e 2000 heb ik middels verschillende kleine afschrijvingen (minimaal 250/max 340) van mijn Unibet account afgehaald en terug gestort naar mijn normale bank die ik sinds het begin heb ingevoerd.

Nu vraag ik me af of het nog mogelijk is om het overige bedrag naar een prepaid creditcard (bijv. Skrill) te laten overmaken omdat ik geen gedoe wil met kansspelbelasting. Ik las ook verschillende berichten dat als je hier Unibet over bericht dat je account bevroren kan worden of zelfs geblokkeerd kan worden en je het geld op je account kwijt zou zijn..

Mijn vraag is wat ik nu het beste kan doen:

1. Het geld gewoon naar mijn bankrekening overzetten in kleine bedragen
  2. Het geld op mijn account laten staan en over verschillende periodes laten uitbetalen, bijvoorbeeld verspreiden over dit jaar en volgend jaar
  3. Een prepaid creditcard aanvragen en proberen om deze gegevens in te voeren in Unibet

Ik hoor het graag van jullie,

Alvast bedankt!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagErik243 in 27-09-2018 10:00 Storten, inzetten en uitbetalen
in 27-09-2018 10:00 Storten, inzetten en uitbetalen
7 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.