Uitbetalen naar andere bankrekening Unibet
Hallo allemaal,
Ik heb een vraag. Ik heb verschillende gesprekken op dit forum bekeken maar niet het antwoord op mijn vraag gevonden, vandaar dit bericht.
Na jaren geen succes te hebben gehad met voetbalweddenschappen begint het nu de laatste tijd wel goed te gaan, met als resultaat dat ik tot nu toe bijna 4000 euro heb gewonnen.
De 1e 2000 heb ik middels verschillende kleine afschrijvingen (minimaal 250/max 340) van mijn Unibet account afgehaald en terug gestort naar mijn normale bank die ik sinds het begin heb ingevoerd.
Nu vraag ik me af of het nog mogelijk is om het overige bedrag naar een prepaid creditcard (bijv. Skrill) te laten overmaken omdat ik geen gedoe wil met kansspelbelasting. Ik las ook verschillende berichten dat als je hier Unibet over bericht dat je account bevroren kan worden of zelfs geblokkeerd kan worden en je het geld op je account kwijt zou zijn..
Mijn vraag is wat ik nu het beste kan doen:
- Het geld gewoon naar mijn bankrekening overzetten in kleine bedragen
- Het geld op mijn account laten staan en over verschillende periodes laten uitbetalen, bijvoorbeeld verspreiden over dit jaar en volgend jaar
- Een prepaid creditcard aanvragen en proberen om deze gegevens in te voeren in Unibet
Ik hoor het graag van jullie,
Alvast bedankt!
Je kan gewoon een skrill card aanvragen en daar het geld heen laten storten.
Ik deed het in het verleden ook naar m' n bank maar nu altijd naar skrill.
Nooit geen problemen mee gehad.
Sowieso nooit uit laten betalen naar je bank. Gewoon een skrill of neteller kaart aanschaffen.
Hallo heb een vraag ik heb 150 euro gewonnen en speel met me eigen naam etc alleen ik en mijn man hebben dezelfde bank en daar staat mijn naam niet op nu heb ik ID van me man verzonden want dat moest en heb alles uitgelegd etc hoe groot is de kans dat ik me geld kwijt ben
Je kan waarschijnlijk niet zomaar geld van unibet naar skrill laten uitbetalen als je nog nooit geld via skrill hebt gestort.
Geheid dat de alarm bellen afgaan.
Je kan waarschijnlijk niet zomaar geld van unibet naar skrill laten uitbetalen als je nog nooit geld via skrill hebt gestort.
Geheid dat de alarm bellen afgaan.
Bij de meeste bookmakers komt een optie om uit te betalen ook pas beschikbaar nadat je ook (ooit) via die optie hebt gestort.
Hallo heb een vraag ik heb 150 euro gewonnen en speel met me eigen naam etc alleen ik en mijn man hebben dezelfde bank en daar staat mijn naam niet op nu heb ik ID van me man verzonden want dat moest en heb alles uitgelegd etc hoe groot is de kans dat ik me geld kwijt ben
Volgens mij moet dit geen probleem zijn.