Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

toto.nl uitbetaling

Ik wil mij bij toto.nl aanmelden en ik zit met 3 vraagjes.
Ten eerste; als ik het goed begrijp, hoef je alleen kanspelbelasting te betalen bij winst boven de 454 euro. Dus dan hoef je over lagere bedragen geen aangifte in te vullen als je wint?
Ten tweede: Kijkt de belastingdienst naar de bedragen die je uitbetaald naar je bankrekening en hoeveel kun je het beste maximaal naar je bankrekening storten als je iets gewonnen hebt.
Ten slotte: Moet je bij toto een kopie van je ID-kaart opsturen om een uitbetaling te doen?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsteffris in 26-03-2012 19:55 Storten, inzetten en uitbetalen
in 26-03-2012 19:55 Storten, inzetten en uitbetalen
7 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Toto betaalt de belasting volgens mij. Dus jij hoeft onder 454 euro winst geen belasting te betalen. Belastingdienst kan kijken naar je bankrekening maar als je dus onder de 454 blijft zit je volgens mij goed. Je hoeft geen ID-kaart op te sturen. Wel moet je gewoon je gegevens invullen.
0 Vind ik leuk's
Bedankt voor het antwoord. Ik speel gewoon voor de fun de Eredivisie elke week, met een inleg van maximaal 5 euro, dus boven die 454 euro zal ik sowieso niet komen.
0 Vind ik leuk's
Ik weet eigenlijk niet of die 454 voor een heel jaar geldt. Dus als je elke week 10 wint zit je ook boven de 454 euro winst aan het eind van het jaar.
0 Vind ik leuk's
Dat bedrag is per kalendermaand.
Belastingdienst zegt:
U betaalt kansspelbelasting over het verschil tussen de gewonnen prijzen en de gedane inzetten in een kalendermaand, en niet over de prijzen. Daarom geldt de vrijstelling voor prijzen tot en met € 454 niet.
Voorbeeld
In november 2008 hebt u € 7.000 gewonnen op buitenlandse goksites. Om mee te kunnen doen, hebt u € 6.000 ingezet. De kansspelbelasting over november 2008 is € 1.000 à 29% = € 290. De aangifte over november 2008 moet u in december 2008 doen. Ook moet u het bedrag in december betalen.
0 Vind ik leuk's
Bedankt, ik dacht dat het bedrag van 454 euro per prijs gold, maar dat is dus per kalendermaand.
Maar klopt het, zoals hierboven aangegeven dat toto de belasting al betaald/ van de winst af haalt, zodat je zelf geen kansspelbelasting hoeft aan te geven?
0 Vind ik leuk's
lekker je winst uit laten betalen op je neteller en zo uit de muur pinnen nobody knows.... (y)
0 Vind ik leuk's
Ik zal toch niet boven de 454 euro uitkomen, dus kan ik het gerust op mijn eigen bankrekening storten.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.