Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

TOTO betaalt via de website gewonnen geld niet uit

Beste liefhebbers,

ik wacht al 3 weken voor een prijs van mij,van TOTO maar er kom niks binnen ...en zij reageren met mailen zo ..nonchalant. In de tussen tijd zijn er nog meer prijzen voor meer gevallen maar ik verwacht die niet meer

geen pret meer...

heeft iemand anders een advies hierbij? Ik zoek een andere boekmaker via internet

Weet iemand eentje die daadwerkelijk uitbetaald? Toto is me al zo n 400e schuldig....juridische gaan kost meer...zij zijn wel slim

Tot horens...
:-(
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagquita in 8-07-2010 09:40 Storten, inzetten en uitbetalen
in 8-07-2010 09:40 Storten, inzetten en uitbetalen
6 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Dag Quita,

Ten eerste welkom op voetbalwedden.net! Vervelend dat je een negatieve ervaring met de Toto hebt en dat ze je gewonnen geld niet uitbetalen.

Verder zijn Unibet, Bwin, Betclic, Interwetten, Titan Bet en William Hill zeer gerespecteerde bookmakers waar je zonder problemen geld kunt wedden. Om geld uit te betalen moet je eerst een scan van je legitimatiebewijs toesturen maar als je dat gedaan hebt doen ze helemaal niet moeilijk!

Als je nog vragen hebt, stel ze gewoon in het forum!

Mario

Bericht gewijzigd door wedden op vr 26 mrt. 2021, 12:10
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Dag Quita wat erg vervelend dat de Toto er zolang over doet om een prijs uit te betalen 400 euro is niet niks. Ik bedoel het kan niet waar zijn dat de Toto niks uitbetaald dit omdat het een Staatsbedrijf is. Hopelijk stuurt de Toto jou snel het geld wat je nog tegoed hebt.
Als de Toto dit op grotere schaal zou doen dan zijn ze echt verkeerd bezig. Ik ben benieuwd of er nog meer mensen negatieve ervaringen hebben met de Toto.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Nee,

Ze betalen je wel uit. Duurde bij mij 6 weken ivm controles belastingdienst en bullshit.. Ik heb sindsdien geen toto meer gespeeld.. en zoals vw crew aangeeft zijn er goede en zeker betere bookmakers dan toto!

0 Vind ik leuk's
Forza Inter
Helaas heb ik hier ook mee te maken. Ik heb vandaag een mail naar ze gestuurd even wachten op een antwoord dus.. Ik stap trouwens ook over naar bwin toto is bagger
0 Vind ik leuk's

Als je via deze website een account bij Bwin aanmaakt krijg je ook nog 5 euro gratis:

- Zie: https://www.voetbalwedden.net/forum/bookmakers-111/gratis-wedden-bij-bwin-krijg-5-euro

Bericht gewijzigd door wedden op vr 26 mrt. 2021, 12:11
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

[quote]Helaas heb ik hier ook mee te maken. Ik heb vandaag een mail naar ze gestuurd even wachten op een antwoord dus.. Ik stap trouwens ook over naar bwin toto is bagger

Dat heeft te maken met belasting betalen het duurt daarom erg lang bij de Toto. Ik vind online wedden wel stukken beter omdat dit soort zaken veel sneller afgehandeld worden. En online heb ik ook nog eens een bredere keuze aan noteringen.

Bericht gewijzigd door wedden op vr 26 mrt. 2021, 12:12
0 Vind ik leuk's
Unibet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.