Svenbet annuleert withdrawal en verwijdert balans
beste wedders,
ik ben erg teleurgesteld in deze bookmaker. Na het winnen van 2595 euro, waarna ik zo hard gelimiteerd werd in mijn bets (max 1-3 euro stake) besloten om uit te laten betalen. Elke withdrawal kan maximaal tot een bedrag van 1000 euro. Na vele “technische storingen” aan de kant van svenbet, die overigens claimde dat dit aan skrill lag, heb ik 2 x 1000 uitbetaald gekregen. Bij de laatste 595 euro werd echter mijn withdrawal geannuleerd en balans verwijderd. Na contact te hebben opgenomen claimt svenbet dat ik een VPN gebruikt zou hebben en dat mag niet volgens de terms and conditions. Vervolgens uitgelegd dat ik niets van die VPN wist en dat ik het een rare situatie vind dat ze dit alleen ter sprake brengen bij uitbetalingen. De VPN verbinding was volgens hen in augustus en november waarna ik gewoon nog geld gestort heb. In theorie had ik dus wel 10.000 euro kunnen storten en hadden ze dit op basis van hun terms gewoon kunnen afpakken. Ik vind dit extreem oneerlijk! Heeft er iemand een idee hoe ik dit verder aan kan pakken? Svenbet weigert de resterende 595 euro uit te betalen...