Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Storten bij Bwin met Paypal rekening

Hallo,
Voor het eerst sinds lang kreeg ik weer zin om wat te gaan wedden op Bwin (start nieuwe voetbalseizoen enzo :d ) Maar dan moet ik eert weer mijn account aanvullen.
Ik gebruik heb moneybookers en paypal. Moneybookers gebruik ik voornamelijk voor de sites waar ik poker (die hebben geen paypal) en paypal is handig om overal op het internet spullen te kopen in internetshops (hebben vaak geen MB). Bwin was voor mij heel goed omdat het beide accepteert en zo kon ik gemakkelijk storten via MB en via Paypal winsten laten uitbetalen en gebruiken in internetshops.
Nu had ik nog wat geld staan op Paypal dat ik voorlopig toch niet nodig heb maar ik zie dat Bwin geen Paypal meer accepteert, zowel voor stortingen als afhalingen. Is dit bij iedereen zo, en is dit al lang?
Dit vind ik wel een spijtige zaak want het was de perfecte manier om kostenloos te swappen tussen MB en paypal.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagshevas in 27-07-2012 19:51 Storten, inzetten en uitbetalen
in 27-07-2012 19:51 Storten, inzetten en uitbetalen
9 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.