Speedybet verwijdert account en winst
Beste leden,
Een nogal vervelende ervaring met Speedybet. Hopenlijk kan iemand mij helpen. Afgelopen weekend ingelogd met trustly op speedybet en 55 euro gestort. Bij inzetten kreeg ik meteen een bonus op mijn account. Gelijk naar live chat gegaan en aangegeven dat ik al een account heb op speedybet (die ik overigens een tijdje geleden zelf gesloten had) en de bonus dus niet kon krijgen. Livechat gaf aan dat ik nog geen account had waarop ik hen verzocht de bonus te verwijderen. Na het winnen van 400 euro wilde ik uitbetalen en sinds vanavond werkt mijn account niet meer. Livechat gecontacteerd en die gaven doodleuk aan dat ik 2 accounts had en ze deze dus ook moesten sluiten! Hun reden: omdat mijn adres veranderd was hadden ze dit niet opgemerkt!
Livechat wilde er niet verder op in gaan en gaf aan dat ik maar een klacht moest indienen. Ze hebben zelfs zelf de chat verlaten zonder mijn laatste vragen te beantwoorden. Dit is in mijn ogen echt onacceptabel en ik wil die 400 euro gewoon terug hebben. Kan iemand mij helpen?
"Gelijk naar live chat gegaan en aangegeven dat ik al een account heb op speedybet (die ik overigens een tijdje geleden zelf gesloten had) "
Je hebt gerechterlijk geen been om op te staan, dubbele accounts word heel streng op gecontroleerd en duidelijk aangegeven bij alle bookmakers in de voorwaarden. 55 euro verloren maar vooral jammer van je winst.
Als iemand je kan helpen is het Support hier, die leggen contact met bookies.
Bedankt voor je reactie. Technisch gezien had ik geen 2e account. Het account had ik namelijk gesloten een half jaar geleden. DIt weekend weer ingelogd met zelfde trustly account en aangegeven in livechat dat ik al een account had voordat ik begon met het plaatsen van een weddenschap. De livechat gaf toen aan dat ze maar 1 account van mij hadden. Later bleken dat er opeens 2 te zijn. Vanwege een wijziging van mijn adres hadden ze dit niet opgemerkt. Als ze dit gewoon van te voren hadden aangegeven had ik nooit een weddenschap geplaatst. Hun reden voor het sluiten van mijn account was: Omdat ik mijn account gesloten had moesten ze deze ook sluiten...
Raar, is toch een nieuw account? Je hebt op dat moment ook maar 1 account.
Is inderdaad raar. Hoe kan ik nou een 2e account hebben als je met trustly inlogt? Zij hebben denk ik in hun systeem 2 verschillende records. Eentje met mijn oude adres en eentje met mijn nieuwe adres. Die informatie wordt blijkbaar automatisch doorgegeven bij inloggen met bank. Dat zou geen reden moeten zijn om dit als 2 accounts te zien.
Update: Speedybet heeft het nog eens onderzocht. Het duurde vrij lang maar uiteindelijk hebben ze het netjes opgelost. Winst is teruggestort.
Zo zie je maar weer dat de aanhouden wint ;). Gefeliciteerd met de winst.