Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Problemen met Ideal van Rabobank bij Moneybookers

Ik zit hier met een probleem, een tijdje terug heb ik al mijn saldo's van verschillende bookmakers opgevraagd en op mijn rekening laten zetten. Sinds afgelopen weekend begon het weer wat te jeuken en wou ik weer gaan storten. Nu wil het zich voordoen dat ik telkens een foutmelding krijg als ik via Ideal wil overmaken naar een bookmaker. Ik heb 3 bookmakers geprobeerd en mijn moneybookers wordt ook geblokkeerd. Telkens als ik probeer te storten krijg ik foutmelding 958 van de Rabobank, die foutmelding geeft aan dat mijn random reader te lage batterijen heeft (klopt niet) of dat ik een controlegetal niet op mijn random reader heb ingetoetst (dit klopt ook niet).
Via een banktransfer (niet via Ideal) kan ik ook niet overmaken, dan krijg ik weer als foutmelding dat de naam/rekeningnummer niet klopt en wordt vervolgens het bedrag weer teruggezet. Dit terwijl ik al meerdere malen contact erover heb gehad met de bookmaker in kwestie en ik alles dus goed had ingevuld.
Ideal van de Rabobank doet het wel gewoon bij andere dingen. Ook heb ik genoeg op mijn lopende rekening staan, daar ligt het dus ook niet aan.. :p
Nu is mijn vraag: Hebben mensen die bij de Rabobank zitten er ook last van dat transacties naar online gokken/wedden gerelateerde instanties geblokkeerd worden? En hoe zou ik dit kunnen oplossen?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthijs92 in 10-12-2013 21:21 Storten, inzetten en uitbetalen
in 10-12-2013 21:21 Storten, inzetten en uitbetalen
13 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.