Problemen met de opvraging van mijn winsten
Beste leden van Voetbalwedden,
Een aantal maanden geleden kreeg ik een mail van een bookie fairwaybet.net met een feit dat ik €10 freebet kreeg. Na wat geluk kon ik de freebet omzetten naar €100 voor mezelf. Omdat ik de bookie niet ken, en hier toch eerst mijn geld wou zien voor ik ook echt een storting zou uitvoeren heb ik het bedrag opgevraagd. Na maanden wachten (opvraging was op 3 maart 2020), kreeg ik vandaag een mailtje dat de €100 terug op mijn account staat omwille van het feit dat ik foute gegevens zou ingegeven hebben.
Je kan op de website enkel maar opvragingen doen met een bank transfer. Ik heb toen bij account number en Routing Number or IBAN 2x dezelfde gegevens ingegeven, namelijk mijn IBAN-nr.
Heeft iemand enig idee wat ik bij account number zou moeten ingeven? Lijkt mij het enige wat fout kon zijn (rest klopt allemaal als een bus, met die gegevens al meerdere keren op andere websites opvragingen gedaan.)
Kijk, het gaat mij nu niet om de €100, maar als ik ze dan toch op mijn rekening zou kunnen zetten, waarom ook niet. (Weet dat het misschien wel een fishy bookmaker is, maar was een freebet dus waarom niet.)
Ze vragen soms ook wel de BIC (bij mij INGBNL2A)
Heb je de bookmaker ook gevraagd wat ze ermee bedoelen?
Dit zegt Google trouwens:
IBAN staat voor International Bank Account Number en is een langer rekeningnummer.