Online bankrekening kiezen
Hallo
Ik ben nu een eindje bezig met betten, en zou het toch enorm handig vinden om een rekening te hebben bij Skrill of Neteller of dergelijke andere bank. Heeft iemand hier ervaring mee en wat vinden jullie de beste online bank?
Groeten
Lorenzo
Ik ben nu een eindje bezig met betten, en zou het toch enorm handig vinden om een rekening te hebben bij Skrill of Neteller of dergelijke andere bank. Heeft iemand hier ervaring mee en wat vinden jullie de beste online bank?
Groeten
Lorenzo
in 16-08-2013 17:51 Storten, inzetten en uitbetalen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Mag ik je doorverwijzen naarrr: https://www.voetbalwedden.net/topic/verschil-moneybookers-neteller-359/
TL;DR: bekijk de opties van beide aanbieders en let ook op de prijzen voor transacties/opnemen etc. Voor de rest zit er eigenlijk niet heel veel verschil tussen beide.
TL;DR: bekijk de opties van beide aanbieders en let ook op de prijzen voor transacties/opnemen etc. Voor de rest zit er eigenlijk niet heel veel verschil tussen beide.
Pluk het moment, want een hele dag lukt je toch niet!
Ik gebruik Moneybookers al een aantal jaar, nooit problemen mee gehad en een goede service. (y)
Moneybookers/Skrill bevalt mij ook prima. Problemen worden altijd netjes door de klantenservice opgelost.
Toto Sigarenboer
Bedankt voor de reacties, krijg je dan ook een bankkaart opgestuurd? En krijg je daar veel post over?
Die kan je aanvragen, bij NETeller is het gratis, Moneybookers moet ik je het antwoord schuldig blijven. Bij NET+ (Neteller, maar dan afgekort) krijg je twee brieven: eentje met de pas zelf en de ander met je pincode (Het is meer een soort van creditpinpascard). Heb hem nu ongeveer een jaar en nog niks anders van ze gekregen.
Pluk het moment, want een hele dag lukt je toch niet!
Bij Moneybookers betaal je een tientje per jaar voor de kaart. Te verwaarlozen dus. Al jaren tevreden klant daar en eigenlijk nog nooit post gehad behalve inderdaad ook twee brieven voor de debetcard.
If you like sports, you will love Zweeler