Nieuw hier en een vraag over laat uitbetalen door de toto
hey allemaal,
ik speel toto maar na 4 dagen nog geen geld dus ben een beetje gaan rondkijken en vond bewin wel iets.
maar moet je ook andere dingen doen als het folmulier op internet invullen of moet je ook wat opsturen ofzo?
gr
ik speel toto maar na 4 dagen nog geen geld dus ben een beetje gaan rondkijken en vond bewin wel iets.
maar moet je ook andere dingen doen als het folmulier op internet invullen of moet je ook wat opsturen ofzo?
gr
in 10-05-2011 17:19 Storten, inzetten en uitbetalen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
niels77:
hey allemaal, ik speel toto maar na 4 dagen nog geen geld dus ben een beetje gaan rondkijken en vond bewin wel iets. maar moet je ook andere dingen doen als het folmulier op internet invullen of moet je ook wat opsturen ofzo? gr
hey allemaal, ik speel toto maar na 4 dagen nog geen geld dus ben een beetje gaan rondkijken en vond bewin wel iets. maar moet je ook andere dingen doen als het folmulier op internet invullen of moet je ook wat opsturen ofzo? gr
Welko hier Niels77. Uiteindelijk moet er een kopie van legitimatie opgestuurd worden dat kan gewoon door te scannen en dan via bwin account up te loaden.
Unibet
ow heb geen scanner ;-)
en hoor jij vaker dingen over toto en laat uitbetalen??
gr
en hoor jij vaker dingen over toto en laat uitbetalen??
gr
niels77:
ow heb geen scanner ;-) en hoor jij vaker dingen over toto en laat uitbetalen?? gr
ow heb geen scanner ;-) en hoor jij vaker dingen over toto en laat uitbetalen?? gr
Kan je zo in een copyshop doen. Heb in de tijd dat ik hier lid ben zeker aantal mensen voorbij komen die vragen hadden over uitbetalingen bij verschillende bookmakers.
Unibet
Welkom hier op voetbalwedden Niels77.
Toto Sigarenboer
foto maken vvan je paspoort met digitale camera en dan met kabeltje naar je computer zenden (Y)
onzemichael:
foto maken vvan je paspoort met digitale camera en dan met kabeltje naar je computer zenden (Y)
Dat is ook zeker een optie. Er gaan wel vaker verhalen rond dat Toto winsten, die via de bank moeten worden uitgekeerd, er soms erg lang over doen. Wij raden niet alleen om deze reden de toto af om te wedden op sportwedstrijden.
Lees dit artikel maar eens:
- https://www.voetbalwedden.net/artikelen/toto-biedt-veel-lagere-quotes-dan-internet-aanbieders/
Owja! Welkom op voetbalwedden!
Hakuna Matatttta.
onzemichael:
of gewoon met je telefoon een foto maken en naar je pc versturen met bluetooth!
Welkom! Bekijk inderdaad de opties eens voor Bwin of Unibet....eigenlijk veel eenvoudiger en je hoeft je deur niet uit. Op voetbalwedden vind je veel informatie over vele soorten bookmakers. Heb je vragen stel ze dan in het forum of stuur me een privebericht.
crew
crew
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
onzemichael:
Bedankt wederom voor je snelle reactie topper! (y)
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden