Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

neteller NIET langer voor BELGEN

:-@

Ik kreeg vandaag dit verontrustend bericht vanwege betfair support ....

betfairsupport:
Dear xxxxxxxxxxxx,

You are been contacted as during the past six months you have made a NETeller deposit into your Betfair account.

Please be advised that following a recent business decision NETeller has reviewed its operation and reached the decision to cease processing gambling transactions for customers located in Belgium . Due to this recent change, from Tuesday 3rd June, NETeller will no longer be offered as a payment method.

We can confirm all other services remain unchanged and our full range of payment methods can be found by logging in to your account and navigating to “My Account” or via our Help and Learning Pages en.learning.betfair.com/app/landing

Kind regards,

Betfair Helpdesk

Helpdesk Tel: 0344 871 0000
Australia Tel: 0300 238 324
International: +00 203 059 8888

wat ik hieruit opmaak is dat neteller zich dus voor het " online gokken " terugtrekt van de belgische markt. vind ik helaas een jammerlijke zaak
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaglohocla in 2-06-2014 16:59 Storten, inzetten en uitbetalen
in 2-06-2014 16:59 Storten, inzetten en uitbetalen
8 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Dat is inderdaad erg jammer voor diegene die gebruik maakt van Neteller. Ik ben wel benieuwd naar de reden dan Neteller voor Belgische inwoners straks niet meer te gebruiken is.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
wedden:
Dat is inderdaad erg jammer voor diegene die gebruik maakt van Neteller. Ik ben wel benieuwd naar de reden dan Neteller voor Belgische inwoners straks niet meer te gebruiken is.

Wellicht heeft het iets te maken naar het onderzoeken naar illigale money transfers in de gokwereld op niet legale websites... en dat neteller zich wil distanciëren van eventuele onderzoeken en dit opgelegd werd als ze niet willen meewerken ... dus niet meewerken aan transparantie is niet welkom op de markt in belgië
0 Vind ik leuk's
Moet de titel dan niet luiden: NIET voor belgen?
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
klinkt mss beter ... neteller NIET langer voor BELGEN ???
0 Vind ik leuk's
Ik gebruik skrill en ben daar zeker tevreden over misschien is dit een alternatief
0 Vind ik leuk's
Dan pak je skrill
0 Vind ik leuk's
lohocla:
klinkt mss beter ... neteller NIET langer voor BELGEN ???
thijspronk:
Moet de titel dan niet luiden: NIET voor belgen?

Bedankt voor het melden. Ik heb de titel van Lohocla genomen en daarmee de titel veranderd. Dat maakt het allemaal wat duidelijker.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ik denk trouwens dat de boodschap van Betfair misleidend is.

Op websites die officieel erkend zijn in Belgie (zoals Unibet) kan je volgens mij als Belg nog wel met Neteller werken.

Vermoedelijk heeft Neteller zich gewoon terug getrokken van de niet erkende bookies in Belgie onder druk van...
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.