Moneybookers/skrill
Jongens ik raad aan iedereen snel zijn geld van moneybookers af te halen en hier nooit meer te komen. Ik kan zonder enige reden niet meer op moneybookers en moet voor mijn eigen veiligheid? De geboorte datum van ene omar farra invullen? Kan dus niet meer op account en hierdoor ook geen contact opnemen met de klanten service. Jongens doe hier je voordeel mee en ga allemaal snel weg daar voordat ook jij kunt fluiten na je geld.
in 31-07-2012 21:00 Storten, inzetten en uitbetalen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
jvdb10:
Jongens ik raad aan iedereen snel zijn geld van moneybookers af te halen en hier nooit meer te komen. Ik kan zonder enige reden niet meer op moneybookers en moet voor mijn eigen veiligheid? De geboorte datum van ene omar farra invullen? Kan dus niet meer op account en hierdoor ook geen contact opnemen met de klanten service. Jongens doe hier je voordeel mee en ga allemaal snel weg daar voordat ook jij kunt fluiten na je geld.
a) zie mijn reactie in de andere topic waar je reeds dezelfde vraag hebt gesteld
b) hier mag een slotje op, want je vraag heb je reeds gesteld in een andere topic, ook over Moneybookers .
Zelf nog nooit problemen gehad met Moneybookers/Skrill en uitstekende klantenservice verder. Ik zal hier een slot op gooien omdat zoals hierboven vermeld deze vraag al in een ander topic gesteld is.
Toto Sigarenboer