Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Moneybookers, paypal, neteller...

Hey,
ik heb de reeds bestaande fora die het onderwerp van deze 'online banken' behandelen al eens doorgenomen, maar een duidelijk overzicht heb ik nog niet gevonden. Ik ben van plan om een account aan te maken bij zo'n online bank, maar ik zat nog met een aantal vragen.
1. Als ik het goed begrijp, hangt het van bookmaker tot bookmaker af of en welke fee je betaalt wanneer je geld van je bookmakerrekening afhaalt en op je online bank laat zetten. Deze fee is normaal gezien toch redelijk klein, denk ik (2% lees ik). Maar kost het ook geld om een bedrag te storten op je bookmakerrekening vanuit je online bank? En kost het geld als je van je bankrekening een bedrag overschrijft naar je online bank?
2. Is er een jaarlijkse vaste kost die je moet betalen voor het gebruiken van de online bank? En als dit zo is, en je hebt geen bedrag op je online bankrekening staan, hoe wordt dit dan vereffend?
3. Wat is, algemeen genomen, de beste online bank? Ik ben niet geïnteresseerd in een kaart van deze online bank waarmee ik geld uit de muur kan halen of zo (mogelijkheid bij neteller heb ik gelezen). Ik ben enkel van plan geld te transfereren tussen mijn bankrekening, de online bank en mijn bookmakers.
4. Zijn alle online banken in zowel belgie als nederland te gebruiken? Ik had als Belg bv. nog nooit van neteller gehoord. Misschien dat deze online bank enkel in nederland te gebruiken is?
5. Zijn er nog belangrijke dingen die ik (en natuurlijk ook anderen) zou moeten weten, maar nog niet gevraagd heb?
Alvast bedankt voor de info!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaghypnotist86 in 27-05-2012 13:38 Storten, inzetten en uitbetalen
in 27-05-2012 13:38 Storten, inzetten en uitbetalen
8 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.