Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Moneybookers naar Bank

Ik probeer een bankrekening te koppelen aan mijn Moneybookers account maar hij geeft steeds bij beide vakken invalid entry...
Dit is het scherm dat ik krijg:

Als ik in het bovenste venstertje de volledig naar van mijn bank (in dit geval Fortis) ingeef werkt het niet alsook niet met de BIC-code.
Onderaan heb ik al zowel met mijn gewoon rekeningnummer geprobeerd als het IBAN-nummer.
Kan iemand mij een fictief voorbeeld geven van wat exact in beide velden moet ingevuld worden? Ik zou graag uitbetalingen willen doen via Moneybookers in de toekomst vandaar. Trouwens het storten verloopt wel perfect normaal :-)
Alvast bedankt!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag gokkerke in 22-08-2013 10:18 Storten, inzetten en uitbetalen
in 22-08-2013 10:18 Storten, inzetten en uitbetalen
3 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
ik heb het zelfde probleem :-( maar kheb wel een kbc kaart
0 Vind ik leuk's
Ben nu niet thuis maar mss heb ik nog een link voor je. Anders zou ik het niet weten, ken dit scherm niet heb al 2 jaar mb
0 Vind ik leuk's
Ik weet dat je met je IBAN ook al bezig bent geweest, maar mss heb je wat aan deze site:

ibanbicservice.nl
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.