Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Moneybookers: ik sta ineens negatief op mijn account

Hey ik heb een vraagje ik gebruik al jaren skrill mastermard en als ik er geld op heb dan pin ik maar ik logg nu in dan zie ik dat ik min 250 euro sta hoe kan dat? ik kan niet eens rood staan op mijn moneybookers account heb 50 euro gestort op moneybookers en sta ik ineens -200 heefti emand ervaring hiermee want er klopt iets niet ik heb ze gemailed maar krijg geen reactie...
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar totomaster
Country flagtotomaster in 26-11-2014 19:40 Storten, inzetten en uitbetalen
in 26-11-2014 19:40 Storten, inzetten en uitbetalen
12 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Er is denk ik een fout/storing geweest bij Skrill de afgelopen 24 uur. Bij mij is er ook €250 afgeschreven en ik hoorde van een ander VW lid dat hij dit ook had. Ik heb ze al een mail gestuurd en ga er vanuit dat ze het rechtzetten.
0 Vind ik leuk's
oh ok ik vond het al vaag ik heb nooit gevraagd om rood te staan ik stortte nog 50 euro om te spelen op Champions League maar werd gewoon ingehouden toen ging het van -250 naar -200. ze doen ook lang met reageren op emails beetje jammer.

Hou me op de hoogte als er duidelijkheid is ik zal ook laten weten als ik wat hoor bedankt ieder geval
0 Vind ik leuk's
Ik raad je aan om sowieso even een screenshot te maken. Dan heb je in elk geval een stukje 'bewijsmateriaal.'

Bij mij is overigens alles in orde.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Hey,

ik kreeg de volgende reactie ik dacht dat ik eerst geskimd was....


Thank you for contacting the Skrill Help Team.

Please be kindly informed that there is a technical issue . However, we can assure you that we are working to solve the issue as soon as possible.

We will keep you updated. Thank you for your patience.

We hope this has helped.

Best regards,
Dzheylan
Skrill Help Team
0 Vind ik leuk's
Hm ok ik zal een screen shot maken.

Hopen dat ze het snel oplossen joh
0 Vind ik leuk's
@Yorgk: thanks voor de update. Ik heb er voor alsnog ook alle vertrouwen in dat ze het rechtzetten. Tot die tijd verricht ik even geen transacties via Skrill.

Wat ik wel slecht vind is dat zo traag (of niet!) reageren. Ik heb al eens eerder een mail gestuurd en heb daar nooit antwoord op gehad. Op de mail van vandaag heb ik ook nog geen antwoord.

0 Vind ik leuk's
Hier ook happy hour geweest van Skrill... 2x € 200 eraf getikt ipv 1x (n)

Ik wacht wel even af want ik verwacht wel dat ze alles tegelijk terug boeken
0 Vind ik leuk's
Ik heb gebeld, want ik had in de UK een product gekocht en dat bedrag is nu dubbel afgeschreven waardoor ik nu ook negatief sta. De mevrouw aan de telefoon zei dat het inderdaad technische issues zijn en ze proberen dat zo snel mogelijk op te lossen, maar het is onduidelijk hoe lang het nog gaat duren. De medewerkster dacht een paar werkdagen (vind ik vrij lang). Vanmiddag kreeg ik nog een mail:

"Further to our phone conversation, please be kindly informed that the reason for the recent doubled Skrill card payments is technical and it is on our end. It has already been reported to our technical teams and they are working on resolving it as soon as possible. Unfortunately, at this point we cannot provide you with a certain time-frame.

Please rest assured that any funds missing will be refunded to your Skrill account balance when the technical problem gets solved. You will be timely notified via email.

We apologize about the inconvenience and thank you for your patience."

Dus ik ga er van uit dat dit wel opgelost wordt.

0 Vind ik leuk's
Iemand ook zijn skrill kaart geblokkeerd? :-$
0 Vind ik leuk's
Ik denk dat er van de week problemen waren inderdaad. Ik had geld gestort naar mijn Moneybookers. Ideal gaf aan dat het geld was overgemaakt. Maar het stond niet op mijn account. Wel vaker gehad, dan staat het er na een paar dagen alsnog op. Gister stond het er inderdaad op.

Mocht iemand dus die problemen tegenkomen, het lost zichzelf met een paar dagen altijd wel op. (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.