Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Kansspelbelasting: ja of nee?

Dag allen,

Ik lees al een tijdje veel onderwerpen op dit forum waardoor ik al veel ben tegengekomen over e-wallets, uitbetalen in stappen en kansspelbelasting.

Ik gebruik al enige tijd naar tevredenheid verschillende e-wallets. Nu ben ik op het punt gekomen dat mijn weddenschappen potentieel maandelijks zo'n mooi bedrag opleveren, dat ik graag de 29% kansspelbelasting betaal als ik hierdoor door kan gaan met betten op buitenlandse sites als Unibet, Bwin en 888.

Ik heb enkele vragen waar jullie me misschien mee kunnen helpen.

1. Als de kansspelbelasting van 29% wordt berekend over het verschil tussen winst en inzet, wordt dan gekeken naar het totaalbedrag dat is gestort en het totaalbedrag dat wordt uitgekeerd, of naar alle bets en hun opbrengst individueel? Ik vraag dit omdat het grootste deel van mijn bedrag tot stand komt door door te spelen met de winst.
  2. Is er een maximaal bedrag wat je als Nederlander (per maand/jaar) mag verdienen op buitenlandse goksites? In theorie zou ik op termijn van mijn bets kunnen leven, als ik hier belasting over betaal, doet de BD dan moeilijk?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

groeten,

ElProfesor

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagElProfesor in 16-04-2020 15:25 Storten, inzetten en uitbetalen
in 16-04-2020 15:25 Storten, inzetten en uitbetalen
7 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.