Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Jou inzetmethodes bij het afsluiten van weddenschappen

In dit topic kan je vertellen over jou inzetmethode.
Maak jij veel enkelvoudige weddenschappen of speel jij vaak combi's?
Geef ook enkele voor en nadelen bij je keuze ..
Hopelijk kunnen we hier allemaal iets uit bijleren
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagstravados in 27-04-2011 16:59 Storten, inzetten en uitbetalen
in 27-04-2011 16:59 Storten, inzetten en uitbetalen
7 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik speel singles van 10 euro per bet.
Bij combi's heb ik er vaak 3 van de 4 goed en dan ben ik mn inzet kwijt. Bij singles heb je dan vaak nog een kleine winst :)
Soms 2 wedstrijden met een quote van rond de 2,00 en dan 10 euro erop.
0 Vind ik leuk's
Ik maakte vaak combi's van 3 tot 5 wedstrijden, maar dit was niet winstgevend.
Enkelvoudige weddenschappen was voor mij veel winstgevender omdat ik gemiddeld max 1 tot 2 wedstrijden fout had.
Een Vb: in mijn combi staan 5 ploegen met een quote van 7.59 als ik de quotes heb vermenigvuldigd( elke match had een quote van 1.5), ik zet hier 5 euro op in. Ik kan dus 37, .... euro winnen maar ik heb 1 wedstrijd fout, 5 euro verlies.
Stel ik zet op elk van deze weddenschappen enkelvoudig ...
Op elke match met quote 1.5 zet ik 5 euro in , ik zet dus in totaal 25 euro in : match 1 : 1.5 x 5 , match 2: 1.5x 5 , match 3 : 1.5x5 , match 4 : 1.5x 5 , match 5 : 1.5x 5
Mijn mogelijke winst komt hierdoor op : 7.5 + 7.5 + 7.5 +7.5 +7.5 = 37.5
Stel dat ik hier 1 wedstrijd fout heb dan win ik : 30 , een winst van 5 euro dus ( 30 - 25)
Deze methode is enkel goed wanneer je in je geschiedenis bekijkt dat je vaak 1 tot max 2 wedstrijden per combi fout hebt. Je kan ook je inzet per enkelvoudige weddenschap variëren , maak hierbij gebruik van het taartmodel ( deze staat uitgelegd bij artikelen)
0 Vind ik leuk's
Als ons kat een koe was, konden we ze melken onder de stoof
onzemichael:
Ik speel singles van 10 euro per bet. Bij combi's heb ik er vaak 3 van de 4 goed en dan ben ik mn inzet kwijt. Bij singles heb je dan vaak nog een kleine winst :) Soms 2 wedstrijden met een quote van rond de 2,00 en dan 10 euro erop.

Singles speel ik net om dezelfde reden!
Die dubbels zal ik ook eens proberen , bedankt voor de tip
0 Vind ik leuk's
Ik gebruik vaak of kleine combi's of iets grotere systeemweddenschappen. Eerst wilde ik nog wel te vaak te grote weddenschappen maken met grote mogelijke winst, maar met hele kleine kans. Laatste tijd gaat het wel redelijk lekker. Merk toch wel dat de variantie bij voetbalwedden wel erg hoog is.
Bij combi's neem ik nu maximaal 4 ploegen. Doe ook wel vaker een systeemweddenschap met 4/6.
0 Vind ik leuk's
Ik speel singles, dubbels, maar ook veel under/over, en both to score or not.
Grote combi,s maak ik alleen voor funbetjes.
Laatste tijd maak ik winst op under/over
0 Vind ik leuk's
arjen90:
Ik gebruik vaak of kleine combi's of iets grotere systeemweddenschappen. Eerst wilde ik nog wel te vaak te grote weddenschappen maken met grote mogelijke winst, maar met hele kleine kans. Laatste tijd gaat het wel redelijk lekker. Merk toch wel dat de variantie bij voetbalwedden wel erg hoog is. Bij combi's neem ik nu maximaal 4 ploegen. Doe ook wel vaker een systeemweddenschap met 4/6.

wat bedoel je met systeemweddenschappen? daar heb ik precies nog niet veel over gehoord..
0 Vind ik leuk's
grappa:
Ik speel singles, dubbels, maar ook veel under/over, en both to score or not. Grote combi,s maak ik alleen voor funbetjes. Laatste tijd maak ik winst op under/over

Op wat baseer je je meestal om op under of over in te zetten?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.