Ik wil geld overboeken naar iemand die dan mij betaald
Beste Dames en Heren.
Ik wil geld hebben van mijn betclic account naar iemand anders Betclic account en dat als ik het geld krijg ik je meteen betaal via internal overboekingen. Mvg Raymann...
Ik wil geld hebben van mijn betclic account naar iemand anders Betclic account en dat als ik het geld krijg ik je meteen betaal via internal overboekingen. Mvg Raymann...
in 29-05-2011 22:04 Storten, inzetten en uitbetalen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
rolfinho:
Allereerst gefeliciteerd met het winnen van het mooie bedrag. Ik vrees alleen dat niemand je kan helpen, want je moet eerst geld storten op de rekening via moneybookers of neteller om het daarmee uit te cashen. Daarnaast kost het 2/3 dagen om van betclic naar moneybookers over te maken en vervolgens via moneybookers naar je eigen rekening kost je ook 2/3 dagen. Dus je kan het beter zelf gewoon overmaken. Ik zou je voor in het vervolg een account bij neteller aanraken en via neteller geld overmaken op je accounts. Dan gaat het sneller en bij neteller kan je een pas aanvragen om uiteindelijk je geld uit de muur halen. Hier is het overmaken van geld binnen 2 werkdagen gedaan. Hoop dat dit je verder helpt
Allereerst gefeliciteerd met het winnen van het mooie bedrag. Ik vrees alleen dat niemand je kan helpen, want je moet eerst geld storten op de rekening via moneybookers of neteller om het daarmee uit te cashen. Daarnaast kost het 2/3 dagen om van betclic naar moneybookers over te maken en vervolgens via moneybookers naar je eigen rekening kost je ook 2/3 dagen. Dus je kan het beter zelf gewoon overmaken. Ik zou je voor in het vervolg een account bij neteller aanraken en via neteller geld overmaken op je accounts. Dan gaat het sneller en bij neteller kan je een pas aanvragen om uiteindelijk je geld uit de muur halen. Hier is het overmaken van geld binnen 2 werkdagen gedaan. Hoop dat dit je verder helpt
Thanks voor je reply Rolfinho.
Het is al oplgelost in de tussen tijd.
:d
Gr. Raymann...
De bal is en blijft rond...
marianne1960:
Je kan het natuurlijk ook aan mij geven! (y) Grapje, mooie winst!
marianne1960:
Thanks Marianne... ben er ook zeer tevreden mee ;-)
Gr. Raymann...
raymann7777:
Ten eerste is mijn €250.- van het vw10 spel nog niet op mijn rekening gestort! (duurt echt lang, maar ok)
Ten eerste is mijn €250.- van het vw10 spel nog niet op mijn rekening gestort! (duurt echt lang, maar ok)
We hebben vandaag, eindelijk, weer contact met Betclic gehad. Ze gaan alles hopelijk deze week (en anders volgende week) in orde maken. Wij vinden het ook erg vervelend dat het langer duurt dan dat onze gebruikers van ons gewend zijn. Helaas zijn wij afhankelijk van andere partijen. Maar, zoals overal in het forum staat, wij komen onze woorden altijd na!
Geduld is een schone zaak...maar alles komt goed :d
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
raymann7777:
We hebben vandaag, eindelijk, weer contact met Betclic gehad. Ze gaan alles hopelijk deze week (en anders volgende week) in orde maken. Wij vinden het ook erg vervelend dat het langer duurt dan dat onze gebruikers van ons gewend zijn. Helaas zijn wij afhankelijk van andere partijen. Maar, zoals overal in het forum staat, wij komen onze woorden altijd na! Geduld is een schone zaak...maar alles komt goed :d Ten eerste is mijn €250.- van het vw10 spel nog niet op mijn rekening gestort! (duurt echt lang, maar ok)
Wedden crew thanks voor de update!
Gr. Raymann... :d