Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ik wil geld overboeken naar iemand die dan mij betaald

Beste Dames en Heren.
Ik wil geld hebben van mijn betclic account naar iemand anders Betclic account en dat als ik het geld krijg ik je meteen betaal via internal overboekingen. Mvg Raymann...
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagraymann7777 in 29-05-2011 22:04 Storten, inzetten en uitbetalen
in 29-05-2011 22:04 Storten, inzetten en uitbetalen
14 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Wat wil je nou dan? Snap je zin niet helemaal (y)
Misschien eens komma's gebruiken.
0 Vind ik leuk's
aratel:
Wat wil je nou dan? Snap je zin niet helemaal (y) Misschien eens komma's gebruiken.

x2.
0 Vind ik leuk's
raymann7777:
Beste Dames en Heren.
Ik wil geld hebben van mijn betclic account naar iemand anders Betclic account en dat als ik het geld krijg ik je meteen betaal via internal overboekingen. Mvg Raymann...

Ik denk dat ik wel snap wat hij bedoeld. Hij wil geld overmaken van een rekening A naar een rekening B. Rekening B moet het geld laten uitbetalen en vervolgens via bijvoorbeeld Moneybookers of Netteller weer overmaken naar hem.
Dit is niet toegestaan bij vrijwel alle bookmakers. Waar je in het poker geld kunt overmaken van speler naar speler mag dit tijdens het wedden niet. Volgens mij bestaat de mogelijkheid niet eens.
Of weet iemand anders meer...
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Via sport wedden kan dat volgens mij niet. Alleen bij poker.
Maar dan rijst de vraag waarom je het niet zelf wil laten uit betalen op jouw rekeningen.
0 Vind ik leuk's
Raymann had het vw10 jackpot spel gewonnen en denk dat hij de winst gewoon uitbetaald wil hebben ipv dat het op bookmaker account staat die niet supergoed is ofzo. In ieder geval succes Raymann en als het niet lukt dan toch maar spelen met het geld op Betclic.
0 Vind ik leuk's
Unibet
Dus betclic is niet supergoed, dus neem aan wel goed dan?? Dat is nog altijd beter dan gemiddeld of slecht.
Zitten er aan die bets dan voorwaarden verbonden, dat hij het daar rond moet spelen?? Dan gewoon daar doen en dan laten uitbetalen naar je rekeningen, dat moet toch niet zo'n probleem zijn? Of ligt daar juist het probleem in??
0 Vind ik leuk's
rolfinho:
Dus betclic is niet supergoed, dus neem aan wel goed dan?? Dat is nog altijd beter dan gemiddeld of slecht.

Ja een gemiddelde bookmaker. Wat de reden is dat Raymann dit voor elkaar wil krijgen weet alleen hij zelf. Ben nu ook wel benieuwd geworden waarom :)
0 Vind ik leuk's
Unibet
Ok ik zal het duidelijk uitleggen:
Ten eerste is mijn €250.- van het vw10 spel nog niet op mijn rekening gestort! (duurt echt lang, maar ok)
Ten tweede heb ik een mooie 6 combi van €1022.- gewonnen op Betclic:
29/05/2011 22:59
Ref: 105R500141610422
Combo Voetbal, Champions League
Barcelona
Barcelona - Manchester United
Resultaat wedstrijd : Barcelona (Noteringen : 2,00)

Voetbal, ITA - Coppa Italia
Inter -1
Inter - Palermo
Handicap : Inter -1 (Noteringen : 3,00)

Voetbal, FRA - National
Bayonne
Bayonne - Cannes
Resultaat wedstrijd : Bayonne (Noteringen : 1,55)

Voetbal, FRA - National
Guingamp
Rouen - Guingamp
Resultaat wedstrijd : Guingamp (Noteringen : 2,00)

Voetbal, FRA - National
Frejus St Raphaël
Frejus St Raphaël - Beauvais
Resultaat wedstrijd : Frejus St Raphaël (Noteringen : 1,80)

Basketbal, ESP - ACB
Barcelona -9.5
Barcelona - Caja Laboral
Resultaat Handicap : Barcelona -9.5 (noteringen : 1,85)
:16,50 € x 61,94 = €1022,01
Nu is mijn vraag dus: Is er iemand die mij kan helpen om een gedeelte uit te cashen, +- €350.- (omdat ik het anders pas na 7 tot 10 dagen op mijn rekening heb staan).
Ik heb net gezien dat het inderdaad niet kan om bij Betclic naar iemand anders over te schrijven.
Maar als ik b.v. €350.- uitbetaal naar een moneybookers account, had ik gedacht dat die persoon mij dan dat geld kan storten op mijn Rabo rekening.
Reden: Motor gekocht/vakantie betaald... etc...
Ik hoop dat de komma`s goed staan, en dat het nu duidelijker is voor iedereen (Ik was gisteravond nogal moe, en heb het dan ook inderdaad te vaag op het forum geplaatst).
Als er iemand mocht zijn die hier begrip voor heeft, en die dat eventueel zou willen doen, dan ben ik daar zeer dankbaar voor.
Gr. Raymann... :d
0 Vind ik leuk's
De bal is en blijft rond...
Allereerst gefeliciteerd met het winnen van het mooie bedrag. Ik vrees alleen dat niemand je kan helpen, want je moet eerst geld storten op de rekening via moneybookers of neteller om het daarmee uit te cashen. Daarnaast kost het 2/3 dagen om van betclic naar moneybookers over te maken en vervolgens via moneybookers naar je eigen rekening kost je ook 2/3 dagen. Dus je kan het beter zelf gewoon overmaken.
Ik zou je voor in het vervolg een account bij neteller aanraken en via neteller geld overmaken op je accounts. Dan gaat het sneller en bij neteller kan je een pas aanvragen om uiteindelijk je geld uit de muur halen. Hier is het overmaken van geld binnen 2 werkdagen gedaan.
Hoop dat dit je verder helpt
0 Vind ik leuk's
Je kan het natuurlijk ook aan mij geven! (y)
Grapje, mooie winst!
0 Vind ik leuk's
'Een gokverslaafde die winst maakt'

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.