Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bwin geld terugboeken en identificatie

Beste Gokkers:P,

Weet iemand waar je bij bwin kan zien of je id is goedgekeurd! Weet ook iemand toevallig hoe lang dat duurt incl. geld overmaken?

Alvast bedankt!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagfootlocker in 30-11-2010 13:42 Storten, inzetten en uitbetalen
in 30-11-2010 13:42 Storten, inzetten en uitbetalen
24 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Is bwin wel een beetje veilig?
want ik heb geld gewonnen maar het terugstorten kost zoveel moeite,, eerst al met je ID..
Waarom moet dt worden opgestuurd.
Ik heb ook gelezen dat daarna je account word geblokkeerd?
0 Vind ik leuk's
mikeyrisha:
Is bwin wel een beetje veilig?
want ik heb geld gewonnen maar het terugstorten kost zoveel moeite,, eerst al met je ID..
Waarom moet dt worden opgestuurd.
Ik heb ook gelezen dat daarna je account word geblokkeerd?

Vanzelfsprekend is dit om na te gaan of je de speelgerechtigde leeftijd (18) en in Beligë (21) reeds hebt bereikt :-)
0 Vind ik leuk's
Ik heb ondertussen nog 2x mails gekregen voor bonusacties van Bwin, maar met alle verhalen die ik hier lees vraag ik me af of ik wel nog zou storten via Bwin?
Zijn er nog mensen die positieve ervaringen hebben bij Bwin op het gebied van uitbetalingen?
0 Vind ik leuk's
Heb ongeveer twee weken terug nog 100 Euro uit laten betalen naar NET+, het duurde langer dan 'normaal'. Heb ongeveer half jaar terug vaak via NET laten uitbetalen, toen was het sneller dan nu.
0 Vind ik leuk's
Pluk het moment, want een hele dag lukt je toch niet!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.