Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bwin geld terugboeken en identificatie

Beste Gokkers:P,

Weet iemand waar je bij bwin kan zien of je id is goedgekeurd! Weet ook iemand toevallig hoe lang dat duurt incl. geld overmaken?

Alvast bedankt!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagfootlocker in 30-11-2010 13:42 Storten, inzetten en uitbetalen
in 30-11-2010 13:42 Storten, inzetten en uitbetalen
24 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
[quote]ben echt niet tevreden vm bwin
Waarom niet? Als je 'minder positieve feedback' geeft over een bookmaker óf andere situatie is het wel zo normaal om hier een redenering voor te geven.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Hey guys,
Ik heb een vraagje, omdat ik zelf niet kan storten via internet, hebben vrienden dat voor mij gedaan op mijn account.
Stel ik win een keer bedrag, en wil naar mijn eigen rekening storten, krijg ik dan geen problemen?
Thx
0 Vind ik leuk's
Slechtste gokker van Nederland
mauro:
Hey guys,
Ik heb een vraagje, omdat ik zelf niet kan storten via internet, hebben vrienden dat voor mij gedaan op mijn account.
Stel ik win een keer bedrag, en wil naar mijn eigen rekening storten, krijg ik dan geen problemen?
Thx

Ik geloof dat je er wel problemen krijgt omdat Bwin er heel zeker van wil zijn dat je account ook daadwerkelijk van 1 persoon is. Hoe Bwin dit precies aanpakt weet ik niet maar heb al zoveel voorbeelden van Bwin gelezen waarin accounts bevroren/gesloten werden dat ik hiermee echt voorzichtig zou zijn en toch nog even meer informatie er over opvragen.
0 Vind ik leuk's
Unibet
mauro:
Hey guys,
Thx

Het ligt er aan hoe de storting verlopen is. Indien je bijvoorbeeld via Moneybookers een bedrag hebt gestort dan kan je het (volgens mij) alleen maar laten uitbetalen op dezelfde moneybookers rekening. Om het direct naar je bank te laten uitbetalen zal je eerst je bankrekening moeten laten verifiëren. Neem contact met Bwin op hoe je je bankrekening moeten laten controleren.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
mauro:
Hey guys,
Thx

Het ligt er aan hoe de storting verlopen is. Indien je bijvoorbeeld via Moneybookers een bedrag hebt gestort dan kan je het (volgens mij) alleen maar laten uitbetalen op dezelfde moneybookers rekening. Om het direct naar je bank te laten uitbetalen zal je eerst je bankrekening moeten laten verifiëren. Neem contact met Bwin op hoe je je bankrekening moeten laten controleren.

Nee niet moneybookers, maar gewoon via ideal via mijn bwin account zeg maar.
Ik heb mijn paspoort al laten verifieren, dus lijkt me geen probleem toch?
0 Vind ik leuk's
Joh, het maakt allemaal niks uit, er zijn hoopjes mogelijkheden ; het makkelijkste is gewoon uitbetalen op creditcard of direct op je bankrekening ( natuurlijk met IBAN en SWIFT code, maar dat spreekt voor zich......uitbetaling altijd binnen twee werkdagen binnen !!!! Prima en simpel
0 Vind ik leuk's
gert68:
Joh, het maakt allemaal niks uit, er zijn hoopjes mogelijkheden ; het makkelijkste is gewoon uitbetalen op creditcard of direct op je bankrekening ( natuurlijk met IBAN en SWIFT code, maar dat spreekt voor zich......uitbetaling altijd binnen twee werkdagen binnen !!!! Prima en simpel

Haha er valt toch niks uit te betalen het gaat weer bar slecht
0 Vind ik leuk's
Halo
Ik heb geld gestort via de mastercard van mijn vriend,en heb dus een accountaangemaakt
ik kreeg een bonus van 100 euro
het geld is er nu opgekomen en heb mij laten uitbetalen naar mijn bankrekeningnummer
Mijn vraag nu is,ik wou mij laten uitbetalen maar ze vragen voor een downloading van mijn ID,ik heb dat nu gedownload,weet er iemand hoe je kunt weten wanneer je ID is goedgekeurd,laten ze dat weten via email ofzo
0 Vind ik leuk's
Hoi heb ook vraagje:
Ik heb nu bij bwin geld gestort, via paysafe( nog nooit via iets anders) , heb me id al ingescand tijdje geleden, maar nu heb ik dikke winst ( 400 euro) kan ik die 400 euro dan geowon meteen naar me bank overstorten, zonder iets anders te hebben gedaan ooit?
0 Vind ik leuk's
=
chol:
Halo
Ik heb geld gestort via de mastercard van mijn vriend,en heb dus een accountaangemaakt
ik kreeg een bonus van 100 euro
het geld is er nu opgekomen en heb mij laten uitbetalen naar mijn bankrekeningnummer
Mijn vraag nu is,ik wou mij laten uitbetalen maar ze vragen voor een downloading van mijn ID,ik heb dat nu gedownload,weet er iemand hoe je kunt weten wanneer je ID is goedgekeurd,laten ze dat weten via email ofzo

Je krijgt binnen 2 dagen bericht van bwin of dat ie goedgekeurd is. Ze zijn daar best langzaam :)
timvvlaanderen:
Hoi heb ook vraagje:
Ik heb nu bij bwin geld gestort, via paysafe( nog nooit via iets anders) , heb me id al ingescand tijdje geleden, maar nu heb ik dikke winst ( 400 euro) kan ik die 400 euro dan geowon meteen naar me bank overstorten, zonder iets anders te hebben gedaan ooit?

Ja als je id is goedgekeurd is, dan moet dit geen probleem zijn. Naast je bankrekening, moet je nog je ww en je geheime vraag beantwoorden. Gebruik je nog geen moneybookers account? Dit is gratis en daarmee kun je gemakkelijk switchen van bwin naar unibet. Ook kan de belastdienst minder snel zien waarvan het geld komt.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.