Bwin geld terugboeken en identificatie
Beste Gokkers:P,
Weet iemand waar je bij bwin kan zien of je id is goedgekeurd! Weet ook iemand toevallig hoe lang dat duurt incl. geld overmaken?
Alvast bedankt!
Weet iemand waar je bij bwin kan zien of je id is goedgekeurd! Weet ook iemand toevallig hoe lang dat duurt incl. geld overmaken?
Alvast bedankt!
in 30-11-2010 13:42 Storten, inzetten en uitbetalen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
[quote]Beste Gokkers:P,
Alvast bedankt!
Allereerst welkom hier Footlocker. Hoelang dat duurt weet ik niet precies omdat het al een aantal jaren geleden is dat ik een bwin account heb aangemaakt en bwin in de loop der tijd vast wel veranderd is. Wel weet ik dat als je id eenmaal is goedgekeurd je ook direct geld kan storten. Je moet dan wel eerst een gevalideerde account hebben bij bijv ideal,moneybookers,neteller etc.
Alvast bedankt!
Allereerst welkom hier Footlocker. Hoelang dat duurt weet ik niet precies omdat het al een aantal jaren geleden is dat ik een bwin account heb aangemaakt en bwin in de loop der tijd vast wel veranderd is. Wel weet ik dat als je id eenmaal is goedgekeurd je ook direct geld kan storten. Je moet dan wel eerst een gevalideerde account hebben bij bijv ideal,moneybookers,neteller etc.
Toto Sigarenboer
[quote]Allereerst welkom hier Footlocker. Hoelang dat duurt weet ik niet precies omdat het al een aantal jaren geleden is dat ik een bwin account heb aangemaakt en bwin in de loop der tijd vast wel veranderd is. Wel weet ik dat als je id eenmaal is goedgekeurd je ook direct geld kan storten. Je moet dan wel eerst een gevalideerde account hebben bij bijv ideal,moneybookers,neteller etc.
Je kan geld storten zonder dat je ID is gekeurd. Echter, wanneer je geld wilt laten uitbetalen dan moet je eerst je gegevens valideren middels een scan van je paspoort of iets dergelijks.
Wat bedoel je met een gevalideerde account 'wedden'? Volgens mij is dit namelijk niet nodig. Ook zonder dat je moneybookers account is gevalideerd kan je geld storten met Moneybookers.
Je kan geld storten zonder dat je ID is gekeurd. Echter, wanneer je geld wilt laten uitbetalen dan moet je eerst je gegevens valideren middels een scan van je paspoort of iets dergelijks.
Wat bedoel je met een gevalideerde account 'wedden'? Volgens mij is dit namelijk niet nodig. Ook zonder dat je moneybookers account is gevalideerd kan je geld storten met Moneybookers.
Hakuna Matatttta.
[quote]
Ok schijnbaar loop ik alweer achter met kennis over accounts bij bookies en services. Ik wist niet dat je al geld kan overmaken terwijl dat je account nog niet goedgekeurd is. Met een gevalideerde account bedoel ik een goedgekeurde account bij bijvoorbeeld een Neteller of een Moneybookers. Moneybookers gaat trouwens in de toekomst Skrill heten.
Ok schijnbaar loop ik alweer achter met kennis over accounts bij bookies en services. Ik wist niet dat je al geld kan overmaken terwijl dat je account nog niet goedgekeurd is. Met een gevalideerde account bedoel ik een goedgekeurde account bij bijvoorbeeld een Neteller of een Moneybookers. Moneybookers gaat trouwens in de toekomst Skrill heten.
Toto Sigarenboer
[quote]Ok schijnbaar loop ik alweer achter met kennis over accounts bij bookies en services. Ik wist niet dat je al geld kan overmaken terwijl dat je account nog niet goedgekeurd is. Met een gevalideerde account bedoel ik een goedgekeurde account bij bijvoorbeeld een Neteller of een Moneybookers.
Bij moneybookers is je account sowieso goedgekeurd. Indien je echter van je MB rekening terug wilt laten storten naar je bankrekening moet ook hier je legitimatie worden gecontroleerd. Storten is dus nooit een probleem, uitbetalingen iets meer aangezien je je gegevens moet laten controleren (ook wel logisch).
Bij moneybookers is je account sowieso goedgekeurd. Indien je echter van je MB rekening terug wilt laten storten naar je bankrekening moet ook hier je legitimatie worden gecontroleerd. Storten is dus nooit een probleem, uitbetalingen iets meer aangezien je je gegevens moet laten controleren (ook wel logisch).
Hakuna Matatttta.
Bedankt! Het is inderdaad logisch dat bwin je gegevens controleert als je daadwerkelijk geld gaat overboeken! Alleen wil ik graag weten of je een bevestiging of iets dergelijks krijgt als je id is goedgekeurd! En hoe lang duurt het ongeveer voordat het op je bankrekening hebt staan? Bijvoorbeeld 2 dagen of 10 dagen etc.?
Trouwens stel jullie reacties zeer op prijs! (y)
Trouwens stel jullie reacties zeer op prijs! (y)
Id is goedgekeurd hoe lang duurt het dan nog, weet iemand dat?
Als het is goedgekeurd kan je direct beginnen met wedden voor geld bij Bwin. Geld storten gaat wel direct met Ideal maar dat moet je maar net hebben. Van Moneybookers naar je bankrekening duurd 2 tot 5 dagen dus ik denk dat als je direct van je bookmaker account naar je bankrekening wil laten storten dat het ook zolang duurd. Zelf doe ik het meeste met Moneybookers omdat storten en uitbetalen erg snel ermee gaat en als ik echt geld op mijn bankrekening wil dan transfereer ik het van moneybookers naar mijn bankrekening.
Unibet
Ok dank voor je reactie! Dat zou betekenen voor het weekend!
Volgens mij (mijn ervaring) duurt de overschrijving van moneybookers naar je bankrekening idd tussen de 2 en 5 dagen.
Naar de bookmaker is echt binnen een uur gedaan.
Naar de bookmaker is echt binnen een uur gedaan.