Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Gezocht: Tekstschrijvers voor 2015-2016

Hi iedereen!

Het voetbalseizoen 2014-2015 zit er weer bijna op. Voor volgend seizoen zijn we daarom alvast op zoek naar nieuwe toppers die komend seizoen een steentje willen bijdragen.

Heb je verstand van sport weddenschappen - kortom weet je altijd de value te vinden? - én beschik je over een vlotte pen? Dan zijn we vast-en-zeker op zoek naar jou!

Naast voor de verschillende voetbalcompetities, zijn we óók op zoek naar schrijvers voor diverse andere sporten!

Bekijk de vacatures op: https://www.voetbalwedden.net/vacatures/

Je sollicitatie kun je tot 27 mei sturen naar info@voetbalwedden.net.

Vragen kun je stellen in dit bericht. Updates worden eveneens in dit topic bekendgemaakt.

Succes!

Groetjes,
Denise
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag denise92 in 12-05-2015 11:46 Storten, inzetten en uitbetalen
in 12-05-2015 11:46 Storten, inzetten en uitbetalen
139 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Het werkt inderdaad, bedankt
0 Vind ik leuk's
Werkt ook voor mij gelukkig, thanks!
0 Vind ik leuk's
~
denise92:
Wat betreft regelgeving; een sluitingsdatum is er natuurlijk niet voor niks. Afspraak is afspraak in onze ogen.

Wat betreft basketbal; we proberen het met 2 tekstschrijvers en een deel van alle wedstrijden. Uitbreiding is daarna altijd mogelijk, maar dat had ik al gezegd geloof ik (a). Uitbreiden is nou eenmaal makkelijker dan inkrimpen.

Wat betreft het niveau van de voorbeschouwingen; het gaat om goeie tips aanwijzen én het goed verwoorden van die tips. Wellicht dat we nog iets kunnen verzinnen om de success-rate van de tips eenvoudig bij te houden en daarmee de betrouwbaarheid in kaart te brengen. (y)

'Goede tips aanwijzen en het goed verwoorden van die tips' dat betekent toch dat het niveau hoog moet zijn en dat er gestreefd moet worden naar zoveel mogelijke tips die uitkomen. Een doelstelling om een minimum van 30 procent goed te hebben zou mooi zijn. Er zijn genoeg mensen die deze tips volgen. Dan is het zonde als er zo weinig tips op dit moment goed gaan. Een succes-rate hoeft niet persé want een slechte periode kan dat een verkeerd beeld geven. Misschien kan je net zoals op unibet en andere bookies gewoon de laatste 6 gegeven tips onder de persoon zetten dus bij 4 goed en 2 fout de vorm:

Jantje
Vorm;
W-W-W-V-W-V

Pietje Puk
Vorm;
V-V-V-W-W (dan zie je ook dat die even een mindere periode hebt gehad.

Denk dat, dat op zich wel een leuke suggestie is!
0 Vind ik leuk's
@milanos wat een prachtig idee!
0 Vind ik leuk's
denise92 Topic starter Geplaatst 8 jun. 2015 om 08:59
milanos:
denise92:
Wat betreft regelgeving; een sluitingsdatum is er natuurlijk niet voor niks. Afspraak is afspraak in onze ogen.

Wat betreft basketbal; we proberen het met 2 tekstschrijvers en een deel van alle wedstrijden. Uitbreiding is daarna altijd mogelijk, maar dat had ik al gezegd geloof ik (a). Uitbreiden is nou eenmaal makkelijker dan inkrimpen.

Wat betreft het niveau van de voorbeschouwingen; het gaat om goeie tips aanwijzen én het goed verwoorden van die tips. Wellicht dat we nog iets kunnen verzinnen om de success-rate van de tips eenvoudig bij te houden en daarmee de betrouwbaarheid in kaart te brengen. (y)

'Goede tips aanwijzen en het goed verwoorden van die tips' dat betekent toch dat het niveau hoog moet zijn en dat er gestreefd moet worden naar zoveel mogelijke tips die uitkomen. Een doelstelling om een minimum van 30 procent goed te hebben zou mooi zijn. Er zijn genoeg mensen die deze tips volgen. Dan is het zonde als er zo weinig tips op dit moment goed gaan. Een succes-rate hoeft niet persé want een slechte periode kan dat een verkeerd beeld geven. Misschien kan je net zoals op unibet en andere bookies gewoon de laatste 6 gegeven tips onder de persoon zetten dus bij 4 goed en 2 fout de vorm:

Jantje
Vorm;
W-W-W-V-W-V

Pietje Puk
Vorm;

Leuk idee (y)

Wellicht dat er daar iets voor kunnen verzinnen dat ook technisch haalbaar is. Aangezien (nog) niet alle tips die worden aangeraden in ons systeem staan, wordt het een kwestie van handmatig bijhouden.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
milanos:
denise92:

Jantje
Vorm;
W-W-W-V-W-V

Pietje Puk
Vorm;

Hoeveel % goed iemand heeft is niet interessant als je de rest van de gegevens niet weet. 30% win rate kan heel goed zijn, maar kan ook heel slecht zijn. Ligt allemaal aan de gemiddelde odds van de geplaatste tips.

Net zoals de vorm vermelden van de laatste 6 tips, wat heb je daaraan? kan je niks mee, als je de rest van de gegevens niet weet.

Als VW de stats (nog) niet kan bijhouden, waarom geen blogabet account (tijdelijk) gebruiken. De stats van een tipper bepalen toch of iemand gaat volgen of niet, zonder die gegevens is het niet echt slim om iemand te gaan volgen.
0 Vind ik leuk's
denise92 Topic starter Geplaatst 8 jun. 2015 om 09:37
Mooi dat er een discussie op gang komt! (y)

We gaan er hier ook even over brainstormen.. wordt vervolgd!
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
mojos:
milanos:
denise92:

Jantje
Vorm;
W-W-W-V-W-V

Pietje Puk
Vorm;

Hoeveel % goed iemand heeft is niet interessant als je de rest van de gegevens niet weet. 30% win rate kan heel goed zijn, maar kan ook heel slecht zijn. Ligt allemaal aan de gemiddelde odds van de geplaatste tips.

Net zoals de vorm vermelden van de laatste 6 tips, wat heb je daaraan? kan je niks mee, als je de rest van de gegevens niet weet.

Als VW de stats (nog) niet kan bijhouden, waarom geen blogabet account (tijdelijk) gebruiken. De stats van een tipper bepalen toch of iemand gaat volgen of niet, zonder die gegevens is het niet echt slim om iemand te gaan volgen.

Tuurlijk heb je wel iets aan vorm en win rate. Ik hoop dat je er als lezer vanuit kan gaan dat schrijvers van voorbeschouwingen tips geven waarin zij value zien. Deze quoteringen zullen nooit echt laag zijn. Ze zullen heus niet bij een wedstrijd van bijvoorbeeld Real Madrid-Almeria, tippen dat Real Madrid wint tegen een odd van 1.10. (Als ze dat soort tips wel gaan geven dan ga ik er tenminste vanuit dat er andere tekstschrijvers komen :p). Systeem van blogabet is wel mooi maar niet persé noodzakelijk in mijn ogen.
0 Vind ik leuk's
Zelfde systeem als bij blogabet lijkt me het beste, ROI en profit bijhouden, een betere manier is er niet ;)

Winrate is niet zo heel interessant, 80% @1.10 of 30% @4.00 ofzo dan zou ik altijd voor de laatste gaan. Ook handig om erbij te vermelden hoeveel tips er zijn gespeeld en hoeveel goed (daaruit volgt de winrate). (h)

@Jappindo: Vorm van een tipper maal ik niet om, is hetzelfde als roulette, 5x rood en dan verwacht jij dus op basis van het verleden dat ie nogmaals op rood valt?
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
thijs92:
Zelfde systeem als bij blogabet lijkt me het beste, ROI en profit bijhouden, een betere manier is er niet ;)

Winrate is niet zo heel interessant, 80% @1.10 of 30% @4.00 ofzo dan zou ik altijd voor de laatste gaan. Ook handig om erbij te vermelden hoeveel tips er zijn gespeeld en hoeveel goed (daaruit volgt de winrate). (h)

@Jappindo: Vorm van een tipper maal ik niet om, is hetzelfde als roulette, 5x rood en dan verwacht jij dus op basis van het verleden dat ie nogmaals op rood valt?

Nee slechte vergelijking. Bijvoorbeeld als er twee schrijvers van tennistips zijn met tegenstrijdige tips, en ik er zelf totaal geen verstand van zou hebben (niet het geval ;-)). Heeft de schrijver die bijvoorbeeld 5x achter elkaar een tennistip goed voorspelt heeft een streepje voor bij mij, tegenover iemand die 5x achter elkaar een tennistip fout voorspelt. Maarja dat komt uiteindelijk ook allemaal neer op win ratio enzo.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.