Gedoe met interwetten na uitbetaling geld
Ik wou me vandaag laten uitbetalen door interwetten, alleen het moet allemaal weer zo moeilijk mogelijk (n) .
Mijn id kaart heb ik opgestuurd, maar dat was niet genoeg, ze willen ook een rekeningafschrift én een energierekening :s .
Nu is mijn probleem dat ik bij mijn ouders woon en dus helemaal geen energierekening heb en daarnaast wil ik ook niet een rekeningafschrift opsturen met al mijn transacties erin.
Zou iemand me hierin kunnen helpen?
Alvast bedankt voor de moeite!
Mijn id kaart heb ik opgestuurd, maar dat was niet genoeg, ze willen ook een rekeningafschrift én een energierekening :s .
Nu is mijn probleem dat ik bij mijn ouders woon en dus helemaal geen energierekening heb en daarnaast wil ik ook niet een rekeningafschrift opsturen met al mijn transacties erin.
Zou iemand me hierin kunnen helpen?
Alvast bedankt voor de moeite!
in 12-11-2011 14:52 Storten, inzetten en uitbetalen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Telefoonrekening is voldoende. Gewoon inloggen op je online provider rekening, screen maken met duidelijk naam en adres en dan komt t goed.
robertw:
Telefoonrekening is voldoende. Gewoon inloggen op je online provider rekening, screen maken met duidelijk naam en adres en dan komt t goed.
Ik zal t proberen, bedankt voor je hulp
Retarded gambler
Ik zou gewoon ook de situatie uitleggen. Mijn ervaring is dat bookmakers er altijd wel begrip voor tonen.
Laat even weten wat het antwoord is van Interwetten (y)
Winnen is voor Winnaars
suprer:
Zal ik doen, nu heb ik dus een telefoonrekening opgestuurd en ik hoop dat het genoeg is.
Retarded gambler
thijspronk:
Zal ik doen, nu heb ik dus een telefoonrekening opgestuurd en ik hoop dat het genoeg is.
suprer:
Laat maar weten of het goed is afgelopen :-)
Hakuna Matatttta.
Thijs weet je er al meer van?
Winnen is voor Winnaars
Nee, ik denk dat het uploaden verkeert is gegaan,
eerlijk gezegd heb ik er ook niet meer aan gedacht :-$ .
Deze week ben ik nog druk bezig met tentamens, maar ik ga straks nog een poging wagen door te mailen naar interwetten.
eerlijk gezegd heb ik er ook niet meer aan gedacht :-$ .
Deze week ben ik nog druk bezig met tentamens, maar ik ga straks nog een poging wagen door te mailen naar interwetten.
Retarded gambler
ja die interwetten is ook een kutsite, ik heb daar ook geen goede ervaringen mee! ga maar naar unibet of bwin dat zijn de beste met nederlandse klantenservice! :)
Gewoon live chat ingaan met ze en de situatie uitleggen hem/haar opsturen als ze ergens om vragen. Voor mij waren een salarisstrook/ID genoeg en krijg nu prima uitbetaalt :)
It's not gambling if you always win