Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Freebet voor Bwin ruilen

eey medewedders ;-) Ben nieuw hier.
Ik ben Richard , 25 jaar en kom uit Geldrop.
Ben een groot fan van PSV!
Maar waarom open ik dit topic?
Ik heb een freebet van 10 euro en een freebet van 5 euro gekregen , maar ik heb een probleem , ik kan ze door een bepaalde regel bij bwin niet gebruiken.....
ik wil er toch wat meedoen, ben denk ik echt niet de enigste met dit probleem dus :p
laat een berichtje achter als je ook een freebet van 10 euro hebt, dan kijken we of we elkaar kunnen helpen. Oh stuur me maar een pm ( moet ff kijken hoe het allemaal werkt hier...)
Als je mij een code van 10 euro stuurt, stuur ik jou ene van 10 euro terug en een van 5 euro!
Greetz van Richard Dassen
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagrichardpsv in 8-11-2011 18:48 Storten, inzetten en uitbetalen
in 8-11-2011 18:48 Storten, inzetten en uitbetalen
20 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Dat soort deals zijn een tijdje terug ook al misgegaan door oplichterij dus denk dat er niet veel zijn die hier in geïnteresseerd. Verder is het een ieder z'n risico om aan dit soort dubieuze ruilacties mee te doen.
0 Vind ik leuk's
Unibet
Oh Ok, ja dat wist ik niet, ben hier pas vanaf vorige week :)
Toch hoop ik dat er nog mensen zijn die interessen hebben, want ik ben zekers te vertrouwen (y)
Stuur een PM als je interessen hebt! ;-)
0 Vind ik leuk's
Trouwens als jij ze door een bepaalde regel niet kan gebruiken bij Bwin dan kan een ander dat ook niet. De freebet is dan totaal waardeloos en iemand die in deze situatie wil ruilen is niet goed snik.
0 Vind ik leuk's
Unibet
Uhm, jij snap het systeem van Bwin dus niet ;-)
0 Vind ik leuk's
ik vermoed dat voetbalfan er meer van kent dan jij ;)
0 Vind ik leuk's
Wedden om te winnen & Winnen om te wedden
Ik snap het systeem van Bwin zeker wel. Wat is de reden dat jij de freebets niet kunt gebruiken ?
0 Vind ik leuk's
Unibet
Is je freebet niet al gebruikt of ongeldig geworden?
Ik heb zelf ook nog een freebet van bwin, maar die ruil ik niet met onbekenden via internet..
Anders zou je kunnen livechatten bij bwin en vragen hoe t komt.
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Hoe krijg je zo'n freebet eigenlijk op bwin?
0 Vind ik leuk's
Nou, ik krijg de melding, u heeft het contigent aan codes reeds bereikt voor deze actie.
0 Vind ik leuk's
Nou, om mijn geloofwaardigheid te tonen.
1. Mensen die interesse hebben sturen een PM naar mij.
2. Je stuurt je code van 10 euro , die je voor mij hebt.
3. Ik stuur jouw, 1 code van 10 euro, 2 codes van 2 euro, en 1 van 5 euro
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.