Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Freebets ruilen voor Bwin

Hallo, mensen (y)
Heb hier een paar freebets liggen van 10 euro, maar ik kan deze niet gebruiken doordat ik al het contigent aan freebetcodes voor die actie bereikt hebt. Er zijn vast meer mensen met dit probleem, daarom een oproep om me een PM te sturen met een berichtje : , hoeveel is de freebet waard?
Dan kunnen we misschien Ruilen. Als je een freebet van 5 euro hebt, wil ik deze ook wel tegen mijne van 10 euro ruilen.
Groeten Remco!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagremco09 in 24-10-2011 09:14 Storten, inzetten en uitbetalen
in 24-10-2011 09:14 Storten, inzetten en uitbetalen
22 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
remco09:
Lijkt me idd beter om een lid van de crew de deal te laten voltooien, maar een beetje vertrouwen mag ook wel, ik geloof heilig dat 90 procent op dit forum is te vertrouwen!
In ieder geval fijn dat ik een freebet terug krijg! (y)

Klopt meeste mensen zijn te vertrouwen en dit zal ook niet zomaar meer voor gaan komen. Steeds meer mensen zullen op de hoogte zijn dat dit soort zaken het beste via de crew geregeld kunnen worden. Freebet ben ik mee bezig nog even geduld komt helemaal goed.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
MENSEN!!!!
DIE REMCO IS EEN OPLICHTER!!!!!
TOEN IK DIT TOPIC ZAG HAD IK HEM EEN PB GESTUURD.
VERVOLGENS WOU HIJ MIJ FREEBET OM TE PROBEREN.
HET LUKTE NIET. EN BIJ MIJ OOK NOG STEEDS NIET.
PAAR DAGEN LATER PROBEERDE IK ME FREEBET IN TE VOEREN EN IK DRUK OP OK.
WAT IK ZAG STAAN IS'U FREEBET IS REEDS VERZILVERD'
REMCO,
JE HEB VEEL VERTROUWEN IN DE FORUMMERS ZEG JE?
WAAROM DOE JE DIT DAN ?
0 Vind ik leuk's
Dit zal allemaal onderzocht gaan worden. Het vergt alleen even de tijd.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Huh, snap niet wat je bedoeld, we hebben toch gewoon zaken gedaan en toen we tot de conclusie kwamen dat we elkaar niet konden helpen, hebben we het erbij gelaten, we hebben toch geen freebets van elkaar gebruikt?
0 Vind ik leuk's
als de moderators mij niet geloven,
ik had een freebet van voinloite gekregen
ik heb hem zelf aangegeven dat die het niet deed
dus die weet het wel
0 Vind ik leuk's
Freebets ruilen mensen is op eigen risico. Eigenlijk is daarmee deze discussie ook wel ten einde. Spijtig om te horen dat er misbruik van gemaakt wordt. Misschien een betere optie om dit topic op slot te gooien en niet teveel met modder te gooien. Daarnaast zullen wij het pm verkeer strenger in de gaten gaan houden.
Fijne dag & shine on.....
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
remco09:
Huh, snap niet wat je bedoeld, we hebben toch gewoon zaken gedaan en toen we tot de conclusie kwamen dat we elkaar niet konden helpen, hebben we het erbij gelaten, we hebben toch geen freebets van elkaar gebruikt?

ja klopt
maar als ik nu mijn freebet invul staat er:
u freebet is reeds verzilverd.
hoe kaan dit?
jij en vonloite weten de code alleen
en ik neem aan dat vonloite dit niet doet
0 Vind ik leuk's
12koeto48:
als de moderators mij niet geloven,
ik had een freebet van voinloite gekregen
ik heb hem zelf aangegeven dat die het niet deed
dus die weet het wel

Klopt! Maar dat kwam omdat je al teveel gebruik gemaakt had van freebets even even moest wachten. Hou het netjes overigens op deze site en ik verwijs nogmaals naar bovenstaand bericht. Laten we ons concentreren op de wedstrijden voor aankomend weekend.
Doei
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
en dan stuurt hij mij dit
Ik heb hem niet gebruikt, hoe kom daarbij, sorry maar ik ben zelf opgelicht, krijg de indruk dat je zo ook een freebet wilt afdwingen.
van deze mensen word ik zo pissig he
0 Vind ik leuk's
12koeto48:
remco09:

ja klopt
maar als ik nu mijn freebet invul staat er:
u freebet is reeds verzilverd.
hoe kaan dit?
jij en vonloite weten de code alleen
en ik neem aan dat vonloite dit niet doet

Ik zoek beide verhalen even uit bij Bwin en Laten we het freebetruil topic sluiten. Komt alleen maar ellende van en weer een wijze les voor de volgende keer. Zand er over....
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.