Freebets ruilen voor Bwin
Hallo, mensen (y)
Heb hier een paar freebets liggen van 10 euro, maar ik kan deze niet gebruiken doordat ik al het contigent aan freebetcodes voor die actie bereikt hebt. Er zijn vast meer mensen met dit probleem, daarom een oproep om me een PM te sturen met een berichtje : , hoeveel is de freebet waard?
Dan kunnen we misschien Ruilen. Als je een freebet van 5 euro hebt, wil ik deze ook wel tegen mijne van 10 euro ruilen.
Groeten Remco!
Heb hier een paar freebets liggen van 10 euro, maar ik kan deze niet gebruiken doordat ik al het contigent aan freebetcodes voor die actie bereikt hebt. Er zijn vast meer mensen met dit probleem, daarom een oproep om me een PM te sturen met een berichtje : , hoeveel is de freebet waard?
Dan kunnen we misschien Ruilen. Als je een freebet van 5 euro hebt, wil ik deze ook wel tegen mijne van 10 euro ruilen.
Groeten Remco!
in 24-10-2011 09:14 Storten, inzetten en uitbetalen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
ik wil jullie free bets kopen !
Welke bookmaker?
En wat wil je ervoor?
Welke bookmaker?
En wat wil je ervoor?
Zou je niet even naar de voorwaarden vragen? Hoe vaak moet je rondspelen voordat je je geld vrij hebt gespeeld, minimale odds, etc. ;-)
"Todo bien , todo bien."
jeroenunibet81:
Zou je niet even naar de voorwaarden vragen? Hoe vaak moet je rondspelen voordat je je geld vrij hebt gespeeld, minimale odds, etc. ;-)
De freebet codes voor Bwin zijn gewone stortingsmogelijkheden. Deze hoeven niet te worden vrij gespeeld en kunnen, volgens mij, ook weer worden uitbetaald. Kan iemand dit bevestigen?
Hakuna Matatttta.
morre_789:
Ik heb er 1tje van 50... Tegen 3 of 4 van 10 wil ik ze wel ruilen... stuur maar pm indien intresse!
Ik heb er 1tje van 50... Tegen 3 of 4 van 10 wil ik ze wel ruilen... stuur maar pm indien intresse!
Niet intrappen, had een afspraak met hem gemaakt. ik zou eerst een freebet van 10euro sturen en dan hij mij die van 50 euro, vervolgens zou ik hem de rest sturen. Heb hem de freebet van 10 euro gestuurd, helaas kon deze man ze belofte niet waarmaken :s
remco09:
Niet intrappen, had een afspraak met hem gemaakt. ik zou eerst een freebet van 10euro sturen en dan hij mij die van 50 euro, vervolgens zou ik hem de rest sturen. Heb hem de freebet van 10 euro gestuurd, helaas kon deze man ze belofte niet waarmaken :s
morre_789:
Beste Remco09
Nog even afwachten wellicht dat hij weg was en nog niet in de gelegenheid is geweest om een terug te sturen. Voor dit soort zaken is het zeker noodzakelijk dat iedereen in het forum een status krijgt zodat de betrouwbaarheid van een lid te bekijken is. En mocht deze deal echt nep zijn dan zal ik ervoor zorgen dat jij een freebet terug krijgt. Verder om extra zekerheid in te bouwen bij dit soort deals is het handig dat ik of een ander crewlid als tussenpersoon fungeert zodat de codes eerst naar crew worden gestuurd en vervolgens naar de leden die een freebet ruil doen.
Toto Sigarenboer
wedden:
remco09:
Beste Remco09 Nog even afwachten wellicht dat hij weg was en nog niet in de gelegenheid is geweest om een terug te sturen. Voor dit soort zaken is het zeker noodzakelijk dat iedereen in het forum een status krijgt zodat de betrouwbaarheid van een lid te bekijken is. En mocht deze deal echt nep zijn dan zal ik ervoor zorgen dat jij een freebet terug krijgt. Verder om extra zekerheid in te bouwen bij dit soort deals is het handig dat ik of een ander crewlid als tussenpersoon fungeert zodat de codes eerst naar crew worden gestuurd en vervolgens naar de leden die een freebet ruil doen.morre_789:
Niet intrappen, had een afspraak met hem gemaakt. ik zou eerst een freebet van 10euro sturen en dan hij mij die van 50 euro, vervolgens zou ik hem de rest sturen. Heb hem de freebet van 10 euro gestuurd, helaas kon deze man ze belofte niet waarmaken :s Ik heb er 1tje van 50... Tegen 3 of 4 van 10 wil ik ze wel ruilen... stuur maar pm indien intresse!
Ok, zou mooi zijn als ik een freebet terugkreeg waar geen aantal met contignenten is verbonden , maja misschien doet Morre 789 nog die 50 euro opsturen.
gr
remco09
morre_789:
Jammer genoeg heeft u uw contingent aan gratis tegoed voor deze actie reeds bereikt. U kunt het tegoed uiteraard een ander schenken - verras iemand uit uw vriendenkring! Dit bericht kreeg ik toen ik je freebet wou gebruiken... Sorry maar dan ga ik mijn freebet ook niet in de plaats geven hé als ik die van jou toch niet kan gebruiken?
Jammer genoeg heeft u uw contingent aan gratis tegoed voor deze actie reeds bereikt. U kunt het tegoed uiteraard een ander schenken - verras iemand uit uw vriendenkring! Dit bericht kreeg ik toen ik je freebet wou gebruiken... Sorry maar dan ga ik mijn freebet ook niet in de plaats geven hé als ik die van jou toch niet kan gebruiken?
Sorry, ik was het volgende erbij vergeten te vermelden. Ik had mijn freebet vergeven, en ik wist dat ervoor een melding kwam van Jammer genoeg heeft u uw contingent aan gratis tegoed voor deze actie reeds bereikt. U kunt het tegoed uiteraard een ander schenken - verras iemand uit uw vriendenkring!, maar even later stond er : Deze freebet is reeds verzilverd!
je weet het zelf ook wel, maar bewijst maar weer dat je niet iedereen kan vertrouwen....
Gr
remco09 en terusten!
remco09:
Ok, zou mooi zijn als ik een freebet terugkreeg waar geen aantal met contignenten is verbonden , maja misschien doet Morre 789 nog die 50 euro opsturen.
gr
remco09
gr
remco09
Even afwachten is zeker het beste mocht dit toch oplichting zijn dan zal jij jou gewenste freebet krijgen! Verder wil ik nogmaals alle leden het advies geven om mij of een ander crewlid voor deals als tussenpartij te gebruiken zodat de deal zeker doorgaat. Pas als van beide partijen de freebet is ontvangen zal de deal door een crewlid voltooid worden.
Toto Sigarenboer
Lijkt me idd beter om een lid van de crew de deal te laten voltooien, maar een beetje vertrouwen mag ook wel, ik geloof heilig dat 90 procent op dit forum is te vertrouwen!
In ieder geval fijn dat ik een freebet terug krijg! (y)
In ieder geval fijn dat ik een freebet terug krijg! (y)