Een paar vragen over Moneybookers en Neteller
ik heb een paar vragen over geld afhalen en opzetten op verschillend accounts van goksites.
Gebruikt iedere goksite deze methoden om betalingen mee te verrichten?
Kost het geld om geld op je account te zetten van bijvoorbeeld bwin of er terug af te halen met moneybooker of neteller
Graag zou ik willen weten wat jullie mij aanraden
mvg
De kosten voor deposit/withdrawal hangt af van bookmaker tot bookmaker...
de bijschrijving staat er direct op en terugboeken is meestal binnen 48 uur
op m'n neteller.ik kan je een link sturen voor bonus bij neteller maar dan moet je me een pm sturen
als je van moneybookers naar je acount wilt storten kost dat altijd 1.80 €
Naar je accounts bij de bookies is het wel gewoon gratis.
Iemand die mij kan helpen/adviseren? Ik heb geld gepint met mijn neteller kaart en kreeg dus cash in mijn hand. Nu staat er in mijn history dat het is declined en mijn geld stond nog steeds op mijn account. Volgende dag heb ik dat geld weer gepint en was alles ok. Ineens stond ik in de min bij neteller terwijl die opname nog steeds op declined staat. Ik heb ze gebeld en er werd verteld dat ik me geen zorgen moet maken dat er een technishe issue is en dat het word geregeld. Nu is mijn vraag: is dit iemand al overkomen? Moet ik dat geld terug betalen? Als ik het moet terugbetalen en ik doe dat niet kom ik dan in de problemen? Hoop dat jullie mij kunnen helpen/adviseren
Iemand die mij kan helpen/adviseren? Ik heb geld gepint met mijn neteller kaart en kreeg dus cash in mijn hand. Nu staat er in mijn history dat het is declined en mijn geld stond nog steeds op mijn account. Volgende dag heb ik dat geld weer gepint en was alles ok. Ineens stond ik in de min bij neteller terwijl die opname nog steeds op declined staat. Ik heb ze gebeld en er werd verteld dat ik me geen zorgen moet maken dat er een technishe issue is en dat het word geregeld. Nu is mijn vraag: is dit iemand al overkomen? Moet ik dat geld terug betalen? Als ik het moet terugbetalen en ik doe dat niet kom ik dan in de problemen? Hoop dat jullie mij kunnen helpen/adviseren
Ik heb dit nog niet eerder gehoord maar denk dat je er verstandig aan doet om het netjes op te lossen zodat je je account in de toekomst gewoon normaal kan blijven gebruiken. Je moet doen wat je zelf wil, ik zou het terugstorten en geen schulden willen hebben. Bij niemand niet, dus ook bij Neteller niet. Succes!
mijn naam is Chino, ik zit echt in een kut situatie.
Ik speel via bwin en ik kwam erachter dat je dus niet terug kom storten op eigen rekening. Ik las dus dat je een online rekening moest aanmaken zoals neteller. Heb ik dus gedaan vervolgens heb ik geld erop gestort van me winst van bwin. Later heb ik 2x weer gestort van me neteller account naar bwin gestort. En nu kan ik niet meer storten plus hoe stort je nou naar je eigen nl rekening?
Wie kan me hier aub bij helpen?!
mijn naam is Chino, ik zit echt in een kut situatie.
Ik speel via bwin en ik kwam erachter dat je dus niet terug kom storten op eigen rekening. Ik las dus dat je een online rekening moest aanmaken zoals neteller. Heb ik dus gedaan vervolgens heb ik geld erop gestort van me winst van bwin. Later heb ik 2x weer gestort van me neteller account naar bwin gestort. En nu kan ik niet meer storten plus hoe stort je nou naar je eigen nl rekening?
Wie kan me hier aub bij helpen?!
Als je eenmaal met Skrill of Neteller bij een bookmaker hebt gestort, moet je volgens mij ook altijd kunnen uitbetalen bij deze bookmaker. Volgens mij kun je het beste even de live chat van Bwin raadplegen. Zij weten ongetwijfeld raad met je probleem.