Bwin uitbetaling + details
Hallo,
Dit is mijn eerste post hier op het forum. Ik had enkele vragen ivm Bwin en de uitbetalingsmogelijkheden.
Ik heb gezien dat vrij recent ook PayPal aan de lijst is toegevoegd (dit was vroeger niet ter beschikking denk ik?). Nu ik heb wel een paypal account met enkele honderden euro's op. Maar hij is niet 'verified' en de account details zijn ook niet mijn echte gegevens. Is dit noodzakelijk bij Bwin?
Ik weet dat je met paypal kan betalen zonder dat je verified moet zijn en dus je echte gegevens niet moet intypen daar. Is dit wel noodzakelijk bij Bwin of niet? (zowel bij STORTEN als bij UITBETALEN)
P.S.: Mijn account op Bwin is gesloten (ik weet niet meer of ik dit vroeger zelf gedaan heb of het vanzelf is gekomen na een tijdje), hoelang duurt het precies voor die terug geopend wordt? Ik wil namelijk terug beginnen met gokken op Bwin, ik heb de contact form al een keertje gebruikt maar het is nu al 3 dagen en heb nog steeds geen antwoord gekregen van hun.
Thanks in advance
JohnJack
Dit is mijn eerste post hier op het forum. Ik had enkele vragen ivm Bwin en de uitbetalingsmogelijkheden.
Ik heb gezien dat vrij recent ook PayPal aan de lijst is toegevoegd (dit was vroeger niet ter beschikking denk ik?). Nu ik heb wel een paypal account met enkele honderden euro's op. Maar hij is niet 'verified' en de account details zijn ook niet mijn echte gegevens. Is dit noodzakelijk bij Bwin?
Ik weet dat je met paypal kan betalen zonder dat je verified moet zijn en dus je echte gegevens niet moet intypen daar. Is dit wel noodzakelijk bij Bwin of niet? (zowel bij STORTEN als bij UITBETALEN)
P.S.: Mijn account op Bwin is gesloten (ik weet niet meer of ik dit vroeger zelf gedaan heb of het vanzelf is gekomen na een tijdje), hoelang duurt het precies voor die terug geopend wordt? Ik wil namelijk terug beginnen met gokken op Bwin, ik heb de contact form al een keertje gebruikt maar het is nu al 3 dagen en heb nog steeds geen antwoord gekregen van hun.
Thanks in advance
JohnJack
in 26-12-2009 15:35 Storten, inzetten en uitbetalen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ten eerste welkom op het forum JohnJack!
Ik heb zojuist even gekeken bij de deposit en cashout mogelijkheden en zie daar geen mogelijkheid voor Paypal tussen staan. Er zijn vele andere mogelijkheden om geld te storten en een beperkt aantal om het geld op te nemen. De bekendste zijn Moneybookers & Neteller.
Ik zou inderdaad even wachten op een antwoord van Bwin. Mocht het nou zo zijn dat je echt geen antwoord krijgt dan kunnen we altijd nog bemiddelen met onze contactpersoon bij Bwin. Hij is momenteel echter op vakantie en dus niet bereikbaar.
Misschien kan je een account openen bij Unibet of Interwetten maar ook daar kan je niet storten/uitbetalen middels Paypal. Misschien wel een idee voor de Bookmakers!
Gr. mario
Ik heb zojuist even gekeken bij de deposit en cashout mogelijkheden en zie daar geen mogelijkheid voor Paypal tussen staan. Er zijn vele andere mogelijkheden om geld te storten en een beperkt aantal om het geld op te nemen. De bekendste zijn Moneybookers & Neteller.
Ik zou inderdaad even wachten op een antwoord van Bwin. Mocht het nou zo zijn dat je echt geen antwoord krijgt dan kunnen we altijd nog bemiddelen met onze contactpersoon bij Bwin. Hij is momenteel echter op vakantie en dus niet bereikbaar.
Misschien kan je een account openen bij Unibet of Interwetten maar ook daar kan je niet storten/uitbetalen middels Paypal. Misschien wel een idee voor de Bookmakers!
Gr. mario
Hakuna Matatttta.
dat is raar, bij mij staat hij er wel tussen.
Buiten dat feit dan, moet je bij moneybookers & neteller ook je echte gegevens hebben ingevuld op hun sites om daar betaling te ontvangen via bwin ?
Ik heb reeds al betalingen van andere grote sites ontvangen op mijn unverified paypal account
Tnx
Bericht gewijzigd door wedden op ma 15 mrt. 2021, 10:19
Dat blijft raar inderdaad, ik heb nog even gekeken maar die staat er bij mij echt niet tussen!
Hakuna Matatttta.
:P
Is er een mogelijkheid om ergens te kijken hoe lang je blokkering nog duurt? (op BWIN)
tnx
Is er een mogelijkheid om ergens te kijken hoe lang je blokkering nog duurt? (op BWIN)
tnx
Ik geloof dat het zeker noodzakelijk is om het wel met de juiste gegevens te doen dit ivm uitbetalingen. Anders betalen de bookmakers niet uit. Wellicht zijn er bookmakers waar dat wel wil met Paypal.
Verder kwam ik op bwin wellicht nog nuttige info tegen waar je wat aan hebt en zo kunt bepalen wat de te nemen stappen zijn:
De beschikbare betaalwijzen zijn afhankelijk van het land waar u woonachtig bent en de door u gekozen valuta bij uw registratie. Voor een complete lijst van de voor uw land beschikbare betaalwijzen vindt u op de Stortingen/Uitbetalingen pagina op de bwin site.
Voor informatie over stortings- en uitbetalingslimieten voor de in uw land beschikbare betaalwijzen en de door uw gekozen valuta kunt u vinden op de Stortingen/Uitbetalingen pagina op de bwin site of en de keuzepagina met betaalwijzen voor uw land in uw account, deze is ook te vinden onder Stortingen/Uitbetalingen. De onderneming behoudt zich het recht voor deze limieten te wijzigen, tijdelijk of permanent.
De onderneming behoudt zich het recht om verwerkingskosten in rekening te brengen voor iedere gedane transactie. Verwerkingskosten, indien van toepassing, worden in rekening gebracht bij de betreffende gebruiker tijdens de transactie. Voor volledige informatie over huidige verwerkingskosten voor alle in uw land beschikbare betaalwijzen kunt u vinden op de Stortingen/Uitbetalingen pagina op de bwin site en zijn tevens te vinden op de keuzepagina met betaalwijzen voor uw land in uw account ook te vinden onder Stortingen/Uitbetalingen.
De klant heeft de mogelijkheid zijn/haar account te blokkeren om daarmee zichzelf uit te sluiten van alle weddenschappen en games in het "play for real" aanbod van bwin. De duur van de zelfblokkering kan door de klant zelf bepaald worden en kan voor een week, een maand, drie maanden of onbepaalde tijd gelden. Na afloop van de zelfblokkering heeft de klant weer onbeperkt toegang tot het wed- en gamesaanbod. De beslissing tot zelfblokkering kan niet teruggedraaid worden tijdens de blokkeringsperiode. Wanneer de klant een blokkering instelt voor een onbepaalde tijd dan wordt zijn/haar account voor een periode van minimaal 6 maanden geblokkeerd en kan alleen weer geopend worden door de onderneming zelf of in overleg met de ondermening. Tijdens de zelfblokkering neemt de klant geen deel aan de marketingacties van de onderneming. Wanneer een account is geblokkeerd voor een onbepaalde periode, kan het zijn dat de klant slechts beperkt toegang heeft tot marketingacties gedurende de zes maanden na opheffing van de blokkering. De onderneming bepaalt in welke mate.
Verder kwam ik op bwin wellicht nog nuttige info tegen waar je wat aan hebt en zo kunt bepalen wat de te nemen stappen zijn:
De beschikbare betaalwijzen zijn afhankelijk van het land waar u woonachtig bent en de door u gekozen valuta bij uw registratie. Voor een complete lijst van de voor uw land beschikbare betaalwijzen vindt u op de Stortingen/Uitbetalingen pagina op de bwin site.
Voor informatie over stortings- en uitbetalingslimieten voor de in uw land beschikbare betaalwijzen en de door uw gekozen valuta kunt u vinden op de Stortingen/Uitbetalingen pagina op de bwin site of en de keuzepagina met betaalwijzen voor uw land in uw account, deze is ook te vinden onder Stortingen/Uitbetalingen. De onderneming behoudt zich het recht voor deze limieten te wijzigen, tijdelijk of permanent.
De onderneming behoudt zich het recht om verwerkingskosten in rekening te brengen voor iedere gedane transactie. Verwerkingskosten, indien van toepassing, worden in rekening gebracht bij de betreffende gebruiker tijdens de transactie. Voor volledige informatie over huidige verwerkingskosten voor alle in uw land beschikbare betaalwijzen kunt u vinden op de Stortingen/Uitbetalingen pagina op de bwin site en zijn tevens te vinden op de keuzepagina met betaalwijzen voor uw land in uw account ook te vinden onder Stortingen/Uitbetalingen.
De klant heeft de mogelijkheid zijn/haar account te blokkeren om daarmee zichzelf uit te sluiten van alle weddenschappen en games in het "play for real" aanbod van bwin. De duur van de zelfblokkering kan door de klant zelf bepaald worden en kan voor een week, een maand, drie maanden of onbepaalde tijd gelden. Na afloop van de zelfblokkering heeft de klant weer onbeperkt toegang tot het wed- en gamesaanbod. De beslissing tot zelfblokkering kan niet teruggedraaid worden tijdens de blokkeringsperiode. Wanneer de klant een blokkering instelt voor een onbepaalde tijd dan wordt zijn/haar account voor een periode van minimaal 6 maanden geblokkeerd en kan alleen weer geopend worden door de onderneming zelf of in overleg met de ondermening. Tijdens de zelfblokkering neemt de klant geen deel aan de marketingacties van de onderneming. Wanneer een account is geblokkeerd voor een onbepaalde periode, kan het zijn dat de klant slechts beperkt toegang heeft tot marketingacties gedurende de zes maanden na opheffing van de blokkering. De onderneming bepaalt in welke mate.
Toto Sigarenboer
@ wedden : tnx voor reactie
maar even over die blokkering nog : ik herinner mij niet dat ik mijn account zelf ooit heb gesloten, dus ik neem aan dat het waarschijnlijk de 6 maanden zijn. Nu ik heb al 2 mails gestuurd naar BWIN maar ik krijg maar geen antwoord (de eerste mail is nu al 4 dagen geleden, de andere nog maar van dezemorgen).
Wanneer de klant een blokkering instelt voor een onbepaalde tijd dan wordt zijn/haar account voor een periode van minimaal 6 maanden geblokkeerd en kan alleen weer geopend worden door de onderneming zelf of in overleg met de ondermening.
Als ik dat bovenstaande goed versta zou het kunnen opgeheft worden als ik contact krijg met Bwin?
Alvast bedankt
johnjack
maar even over die blokkering nog : ik herinner mij niet dat ik mijn account zelf ooit heb gesloten, dus ik neem aan dat het waarschijnlijk de 6 maanden zijn. Nu ik heb al 2 mails gestuurd naar BWIN maar ik krijg maar geen antwoord (de eerste mail is nu al 4 dagen geleden, de andere nog maar van dezemorgen).
Wanneer de klant een blokkering instelt voor een onbepaalde tijd dan wordt zijn/haar account voor een periode van minimaal 6 maanden geblokkeerd en kan alleen weer geopend worden door de onderneming zelf of in overleg met de ondermening.
Als ik dat bovenstaande goed versta zou het kunnen opgeheft worden als ik contact krijg met Bwin?
Alvast bedankt
johnjack
Daar lijkt het wel op John!
Hakuna Matatttta.
Kun je nog wel inloggen en op je account komen ? Of wellicht is het een idee om gewoon opnieuw een bwin account aan te maken. Maar zo'n groot bedrijf als bwin zal de mails zeker wel beantwoorden alleen weet zelf niet hoelang omdat ik nog nooit een mail naar bwin heb gestuurd :)
Toto Sigarenboer
@ wedden : ik kan wel inloggen maar dan krijg ik het bericht : Uw account is gesloten. Ik kan wel nog overal op de site surfen e.d.
Een nieuw account maken lukt echter niet, hij zegt steeds : De gegevens zijn al in onze database opgeslagen (of toch iets dat er op lijkt :P). ook al zijn de gegevens op mn account veranderd in iets anders ik denk dat hij die oude gegevens toch ook nog ergens blijft bewaren ...
Als jullie contactpersoon terug is van vakantie, en bwin heeft nog steeds niet geantw op men emails (dat zou dan al meer dan een week of 2 weken geduurd hebben, wat me toch wel onwaarschijnlijk lijkt dat ze na die tijd nog steeds niet men mail gelezen of ontvangen hebben) zou hij dan even een minuutje kunnen helpen met deze kwestie?
bedankt alvast
John
Een nieuw account maken lukt echter niet, hij zegt steeds : De gegevens zijn al in onze database opgeslagen (of toch iets dat er op lijkt :P). ook al zijn de gegevens op mn account veranderd in iets anders ik denk dat hij die oude gegevens toch ook nog ergens blijft bewaren ...
Als jullie contactpersoon terug is van vakantie, en bwin heeft nog steeds niet geantw op men emails (dat zou dan al meer dan een week of 2 weken geduurd hebben, wat me toch wel onwaarschijnlijk lijkt dat ze na die tijd nog steeds niet men mail gelezen of ontvangen hebben) zou hij dan even een minuutje kunnen helpen met deze kwestie?
bedankt alvast
John
Klopt helemaal wat je zegt. Ik zou ook echt niet weten waarom het zolang moet duren. Van zo'n groot bedrijf verwacht je dat het snel beantwoord wordt. En anders horen we van de contactpersoon hoe het nou precies zit. Het lijkt me best wel frustrerend om zolang te moeten wachten op antwoord maar ja het is schijnbaar niet anders :s
Toto Sigarenboer