Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bwin (en Partybets) 3% withdraw fee voor Skrill/moneybookers/neteller

Lange poos wat minder gedaan, recent weer wat gewonnen. Denk ga 'even' de winst uitbetalen. Blijkt ineens dat PartyBets een 3% withdraw fee heeft ingevoerd voor alle e-wallets als Moneybookers / Skrill, Neteller etc.
De 3% is zonder maximum, dus dit kan bij hoge bedragen aardig oplopen.
Kan iemand bevestigen of dit bij andere toko's tegenwoordig ook ineens zo hoog is? Of is dit alleen bij Partybets?
Volgens mij kan ik beter weggaan bij PartyBets want dit is echt een veel te hoge fee.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagblax in 27-11-2013 12:29 Storten, inzetten en uitbetalen
in 27-11-2013 12:29 Storten, inzetten en uitbetalen
6 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Party bets valt onder Bwin geloof ik die hebben hetzelfde, dus Bwin heeft het als beleid, waardoor alle dochterondernemingen van Bwin het ook hebben.
Het is wel echt een scam wat mij betreft mja je kan er weinig aan doen
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
Veel te veel man, Bij Betfair vond ik die 1 euro per deposit via iDeal al te veel, Williamhill is het beste kwa uitbetalen of storten, geen fees
Edit: Bij betfair moest ik zelfs 5 euro betalen bij uitbetalen via bank
0 Vind ik leuk's
Atia.Blogabet.com
Partybets is overgegaan op Partypokerbets. Op de website staat te lezen dat alle accounts van Partybets overgeheveld zijn naar deze nieuwe wedsite. Hier zal men denk ik nog wel terugkomen, want zo'n 3% gaat echt niet werken voor zo'n site. Ook het feit dat men Partypokerbets als naam gebruikt zal men snel op terugkomen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Hetzelfde geldt volgens mij sinds kort ook bij Bwin. Niet echt een Unique Selling Point om klanten zoveel procenten voor een uitbetaling te laten betalen. Eigenlijk belachelijk.
We zullen dit op korte termijn ook gaan vermelden in onze review over Bwin.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Scheelt dus toch 3% op je odds dus kun je dus rekening mee houden.
0 Vind ik leuk's
Voor Gamebookers geldt dit helaas ook, die site valt volgens mij ook onder dezelfde groep als Bwin. Heeft me al flink wat centjes gekost.. (maar hun gelukkig meer) ;-)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.