Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bookmakers en limieten

Iemand ervaring waar je als Belg niet direct met limieten te maken krijgt ? Bij bwin mag ik al niet meer wedden, als ik hier zo lees bij unibet hetzelfde verhaal (kan ik voorlopig nog wel op zonder limiet)
Ik lees veel over betfair, maar daar kan je als Belg niet op denk ik ?
Andere suggesties ?
Tnx
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsylvester191 in 14-11-2013 08:43 Storten, inzetten en uitbetalen
in 14-11-2013 08:43 Storten, inzetten en uitbetalen
13 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Pinnacle is de meest betrouwbare bookmaker ter wereld, ik wist niet dat Belgen er wel op konden. Maar ik heb nog nooit gelezen dat iemand bij Pinnacle gelimiteerd werd. Als je surebet of meer dan €100.000 per wedstrijd wilt inzetten kan je bij Pinnacle gewoon terecht, dit omdat Pinnacle de odds razend snel aanpast naar gelang wat er ingezet wordt, hun noteringen zullen dus ook vrij snel veranderen (vooral live). Daarnaast zal je vaak de hoogste odds bij Pinnacle vinden.
Het enige minpunt van Pinnacle is de software, die is erg armoedig en loopt wel eens vast. O ja en Nederlanders kunnen er niet op (n)
limieten heb je bij bijna iedere Euro-bookmaker als je wat winst maakt of te hoge noteringen speelt.
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
heeft pinnacle live betting ?
0 Vind ik leuk's
sylvester191:
heeft pinnacle live betting ?

Ja heeft volgens mij iedere bookmaker wel, je moet alleen wel wat van asian handicaps en over/under weten. Daarnaast is het geen enorm aanbod bij Pinnacle (volgens mij alleen 1x2, asian handicaps, over/under, 1e helft 1x2 & 1e helft over/under), maar de odds zijn altijd hoog
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.