Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Betfirst bookmaker: uitbetalen en rekeningafschrift nodig

Ik wou deze week geld laten uitbetalen bij betfirst, maar nu vragen ze om een rekeningafschrift en ik weet niet hoe ik dat kan verkrijgen. En als ik ze verkrijg, mogen de verrichten die ik heb gedaan geschrapt worden? Wil niet dat ze al mijn betalingen zien. Zou een foto van mijn bankkaart niet volstaan?

groeten

Mathijs

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmathijs3011 in 18-01-2020 07:35 Storten, inzetten en uitbetalen
in 18-01-2020 07:35 Storten, inzetten en uitbetalen
4 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Op za. jan.. 2020, 08:35 schreef mathijs3011:

Ik wou deze week geld laten uitbetalen bij betfirst, maar nu vragen ze om een rekeningafschrift en ik weet niet hoe ik dat kan verkrijgen. En als ik ze verkrijg, mogen de verrichten die ik heb gedaan geschrapt worden? Wil niet dat ze al mijn betalingen zien. Zou een foto van mijn bankkaart niet volstaan?

groeten

Mathijs

Even googlen rekeningafschrift downloaden misschien kan je dan je overboeking naar betfirst downloaden en opsturen ? (foto bankkaart volstaat niet )

Bericht gewijzigd door frododinho op za 18 jan. 2020, 08:56
1 Vind ik leuk's

Bij de meeste banken kan je digitale afschriften downloaden via je account. Het bankafschrift moet in de meeste gevallen niet ouder zijn dan 3 maand.

Hier staan al hun voorwaarden mbt verificatie : https://betfirst.dhnet.be/nl/support/terms-conditions/ Betfirst is voor dringende vragen ook telefonisch bereikbaar. +32 (0) 23133374 of via de live chat.

Bericht gewijzigd door wedden op za 18 jan. 2020, 08:59
2 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

En je mag gerust andere betalingen waar ze geen zaken mee hebben zwart maken in paint ofzo.

Bericht gewijzigd door matching117 op za 18 jan. 2020, 13:48
3 Vind ik leuk's
There will be more like me, I promise you. And we will bring hell to you and your kind. And my conscience is clear. I have no regrets. I live forever. I go to a better place.

Ik heb vandaag ook een bet first rekening aangemaakt. Heb ondertussen men id al laten verifiëren. Zodra ik een uitbetaling wil doen, is het mogelijk dat ze een bewijs van woonst of een foto van bankpas met rekeningnummer en mijn naam vragen.

Rekeningafschriften is niet zo moeilijk. gewoon inloggen in je online banking app en een screenshot van je verrichtingen nemen. gewoon zorgen dat je naam en bankrekeningnummer zichtbaar is. Rest kan je zwart maken volgens mij

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.