Online betaalmiddel: de Paysafecard
Dit forumtopic is bedoeld om alles te posten wat met Paysafecard te maken heeft. Paysafecard is een handige soort card die bij vele plekken te verkrijgen is. Veel online bookmakers ondersteunen tegenwoordig Paysafecard. Nadat je een Paysafecard gekocht hebt kun je de code van de Paysafecard invullen bij de online bookmaker waarna het saldo op de account bijgeschreven wordt.
in 16-02-2010 01:35 Storten, inzetten en uitbetalen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Precies ! En als je een paysafecard koopt bij een tankstation of bij de sigarettenboer krijg je ook n kassabon erbij ...
;-) (y)
;-) (y)
Op psc2wm.com krijg je maar 29.50 dat vind ik beetje te weinig ik haal de psc van habbo af waar ik heel rijk ben van daar ik gok en geef er geen geld aan uit en verkoop meubels voor psc
tafeltje9:
Op psc2wm.com krijg je maar 29.50 dat vind ik beetje te weinig ik haal de psc van habbo af waar ik heel rijk ben van daar ik gok en geef er geen geld aan uit en verkoop meubels voor psc
De hoge kosten van psc2wm had ik over het hoofd gezien en zal deze daarom verwijderen als tip om om te ruilen.Bijna de helft aan kosten is teveel van het goede en daarom niet het vermelden waard. Bijna de helft aan kosten is teveel van het goede en daarom niet het vermelden waard.
Toto Sigarenboer
Paysafecard is zo fijn. Je koopt gewoon code waardoor je zeker weet dat de bookmaker meteen het geld geeft en jij kan die dag nog lekker gaan bieden.
Hallo iedereen!
Ik heb 11,32 euro op mijn Paypal.
Ik zou graag 10 euro paysafecard willen. Nu lukt dat nergens op internet om voor dat bedrag een paysafecard te kopen met Paypal.
Wegens extra bijkomende kosten etc.
Is er iemand die belang heeft bij 11,32 euro Paypal geld en mij een paysafecard kan bieden?
Ook nog 1,32 euro winst voor diegene!!
Ik heb 11,32 euro op mijn Paypal.
Ik zou graag 10 euro paysafecard willen. Nu lukt dat nergens op internet om voor dat bedrag een paysafecard te kopen met Paypal.
Wegens extra bijkomende kosten etc.
Is er iemand die belang heeft bij 11,32 euro Paypal geld en mij een paysafecard kan bieden?
Ook nog 1,32 euro winst voor diegene!!
Ik gebruik het vaak ,ik koop het gewoon via hun website.