Advies gevraagd uitbetaling Bwin?
Hallo beste mensen,
Ik ben nieuw op het forum en heb gelijk een vraag. Sinds korte tijd ben ik actief opBeWin Bwin en heb inmiddels al een behoorlijk bedrag verdient. Nu wilde ik graag advies vragen omtrent het uitbetalen van mijn gewonnen geld naar mijn prive rekening.
Hoe kan ik mijn uitbetalingen het beste laten doen, zodat ik geen problemen krijg (belastingtechnisch)? Als ik een account aanmaak op bijvoorbeeld Moneybookers, of het contant ophaal bij een filiaal van Western Union, is dan het probleem verholpen?
Ik neem namelijk aan dat de belastingdienst vragen gaat stellen als ik meedere keren een x bedrag laat overmaken naar mijn priverekening.
Kan iemand mij meer vertellen hierover?
Alvast bedankt!
Ik ben nieuw op het forum en heb gelijk een vraag. Sinds korte tijd ben ik actief op
Hoe kan ik mijn uitbetalingen het beste laten doen, zodat ik geen problemen krijg (belastingtechnisch)? Als ik een account aanmaak op bijvoorbeeld Moneybookers, of het contant ophaal bij een filiaal van Western Union, is dan het probleem verholpen?
Ik neem namelijk aan dat de belastingdienst vragen gaat stellen als ik meedere keren een x bedrag laat overmaken naar mijn priverekening.
Kan iemand mij meer vertellen hierover?
Alvast bedankt!
in 14-02-2012 11:56 Storten, inzetten en uitbetalen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
mojos:
michelmbm:
Je kan gerust een aantal keer een flink bedragen laten uitbetalen, zolang het geen duizenden euros per keer zijn, is er niks aan de hand. Van de belastingdienst zul je niet snel wat horen, ook omdat er geen duidelijk beleid is. Ik weet niet om wat voor bedragen het gaat, maar het beste is gewoon zoals hierboven al vermeld is om een paar honderd euro per keer uit te betalen.
Zelf laat ik regelmatig bedragen uitbetalen van rond de 1500 euro, heb nog nooit iets vernomen van de belastingdienst.
Mag ik vragen wat je dan niet duidelijk vind aan de belastingen over je winsten ? Ik weet niet of je uit NL komt, maar daar lijkt het me toch behoorlijk duidelijk.Je kan gerust een aantal keer een flink bedragen laten uitbetalen, zolang het geen duizenden euros per keer zijn, is er niks aan de hand. Van de belastingdienst zul je niet snel wat horen, ook omdat er geen duidelijk beleid is. Ik weet niet om wat voor bedragen het gaat, maar het beste is gewoon zoals hierboven al vermeld is om een paar honderd euro per keer uit te betalen.
Zelf laat ik regelmatig bedragen uitbetalen van rond de 1500 euro, heb nog nooit iets vernomen van de belastingdienst.
Is er iemand op dit forum die ooit belasting heeft moeten betalen over winsten?
En ja ik kom uit Nederland, heb nog nooit iets hoeven betalen, en heb nog nooit iemand gehoord hierover.
Jij schijnt het blijkbaar goed te weten hoe de vork precies in de steel zit.... Deel het met ons.... En niet beginnen over bedragen boven 454 want die 'regels' begrijp ik ook wel...
michelmbm:
En ja ik kom uit Nederland, heb nog nooit iets hoeven betalen, en heb nog nooit iemand gehoord hierover.
Op de vorige pagina schreef je:
michelmbm:
Ik begrijp hieruit dat je denkt: "Omdat ik niks verneem, hoef ik ook geen belasting te betalen." Maar de Belastingdienst kan natuurlijk niet ruiken dat jij winst hebt gemaakt, daarvan moet je zelf aangifte doen. Of, in de woorden van de Belastingdienst:
Belastingdienst:
Welke verplichtingen heb ik ten opzichte van de Belastingdienst?
Uw belangrijkste verplichting op het gebied van belastingheffing is juist, volledig en op tijd
aangifte te doen. U moet dit doen als de Belastingdienst u daarom heeft gevraagd. Het kan ook
zijn dat u betaald werk hebt gedaan zonder dat wij dat weten. Wij kunnen u daarover dan ook
niet vragen aangifte te doen. U hebt dan de plicht uit eigen beweging aangifte te doen.
Welke verplichtingen heb ik ten opzichte van de Belastingdienst?
Uw belangrijkste verplichting op het gebied van belastingheffing is juist, volledig en op tijd
aangifte te doen. U moet dit doen als de Belastingdienst u daarom heeft gevraagd. Het kan ook
zijn dat u betaald werk hebt gedaan zonder dat wij dat weten. Wij kunnen u daarover dan ook
niet vragen aangifte te doen. U hebt dan de plicht uit eigen beweging aangifte te doen.
Edit : Link verwijderd omdat het pdf bestand niet meer toegankelijk is.
Never bet the Devil your head ...
michelmbm:
Op de vorige pagina heb ik al een link gezet waar alles duidelijk staat uitgelegd.mojos:
Is er iemand op dit forum die ooit belasting heeft moeten betalen over winsten? En ja ik kom uit Nederland, heb nog nooit iets hoeven betalen, en heb nog nooit iemand gehoord hierover. Jij schijnt het blijkbaar goed te weten hoe de vork precies in de steel zit.... Deel het met ons.... En niet beginnen over bedragen boven 454 want die 'regels' begrijp ik ook wel... michelmbm:
Je kan gerust een aantal keer een flink bedragen laten uitbetalen, zolang het geen duizenden euros per keer zijn, is er niks aan de hand. Van de belastingdienst zul je niet snel wat horen, ook omdat er geen duidelijk beleid is. Ik weet niet om wat voor bedragen het gaat, maar het beste is gewoon zoals hierboven al vermeld is om een paar honderd euro per keer uit te betalen. Zelf laat ik regelmatig bedragen uitbetalen van rond de 1500 euro, heb nog nooit iets vernomen van de belastingdienst.
Mag ik vragen wat je dan niet duidelijk vind aan de belastingen over je winsten ? Ik weet niet of je uit NL komt, maar daar lijkt het me toch behoorlijk duidelijk.Je kan gerust een aantal keer een flink bedragen laten uitbetalen, zolang het geen duizenden euros per keer zijn, is er niks aan de hand. Van de belastingdienst zul je niet snel wat horen, ook omdat er geen duidelijk beleid is. Ik weet niet om wat voor bedragen het gaat, maar het beste is gewoon zoals hierboven al vermeld is om een paar honderd euro per keer uit te betalen. Zelf laat ik regelmatig bedragen uitbetalen van rond de 1500 euro, heb nog nooit iets vernomen van de belastingdienst.
;-)
mojos:
vw-crew:
Je hebt gewoon gelijk! Ik heb de tekst aangepast & het deel wat jij bedoeld verwijderd. Thanx voor je scherpte!
mojos:
Trouwens wel zeer opmerkelijk jou bericht vw- crew, het is verboden om screenshots te plaasten van je winsten omdat mensen daar verkeerde conclusies aan kunnen trekken en wat doe jij, je plaats gewoon tips hoe je de belastingen kan ontwijken, wat dus gewoon strafbaar is en je flink in de schulden kan komen. Want als ze je wel pakken dan ben je dus gewoon echt de LUL.
Trouwens wel zeer opmerkelijk jou bericht vw- crew, het is verboden om screenshots te plaasten van je winsten omdat mensen daar verkeerde conclusies aan kunnen trekken en wat doe jij, je plaats gewoon tips hoe je de belastingen kan ontwijken, wat dus gewoon strafbaar is en je flink in de schulden kan komen. Want als ze je wel pakken dan ben je dus gewoon echt de LUL.
Je hebt gewoon gelijk! Ik heb de tekst aangepast & het deel wat jij bedoeld verwijderd. Thanx voor je scherpte!
Hakuna Matatttta.
Om zeker te zijn zou ik gewoon een E-wallet gebruiken. Als de BD je eenmaal heeft ben je nog niet van ze af..
Ik heb nog even vragen betreft uitbetaling. Ik hoop dat iemand mij daarmee van dienst kan zijn. Zal ongetwijfeld simpel zijn maar ik wil het graag 100% zeker weten.
SWIFT-code/BIC-Code ? dit is me duidelijk
IBAN ? dit is me duidelijk
Bank adres dit snap ik niet is dat gewoon me rekeningnummer ?
Land Nederland dat is me ook duidelijk
Volledige naam rekeninghouder Dit is me ook duidelijk
Adres van rekeninghouder dit is mijn onduidelijk huisadres?
SWIFT-code/BIC-Code ? dit is me duidelijk
IBAN ? dit is me duidelijk
Bank adres dit snap ik niet is dat gewoon me rekeningnummer ?
Land Nederland dat is me ook duidelijk
Volledige naam rekeninghouder Dit is me ook duidelijk
Adres van rekeninghouder dit is mijn onduidelijk huisadres?
Tuurlijk! Jij bent toch de rekeninghouder? ;-)
"Todo bien , todo bien."
Dat snap ik wel maar moet ik dan alleen me straatnaam invullen met me nr?
en bij Bankadres dan alleen de rekeningnummer van mijn bank ?
Bankadres klinkt zo raar in het nederlands. Waar je normaal rekeningnummer heb staan.
Kijk gaat om een mooi bedrag dus ik wil het graag goed doen.
Bedankt voor jullie antwoorden alvast
Bankadres klinkt zo raar in het nederlands. Waar je normaal rekeningnummer heb staan.
tifosi:
bankadres is het adres van de bank waar je rekening is
dus straat ( eventueel huisnummer ) en postcode + gemeente/stad/dorp
heb dit ook moeten invullen voor eerste uitbetaling
dit is allemaal ter controle , om te kijken of het rekeningnummer hoort bij een bestaande bank
Gewoon op je bankrekening laten storten, géén probleem !! Doe 't al een aantal jaren, heb van niks of niemand last gehad, ook niet met bedragen van meer als vier cijfers voor de komma. Grote(re) bedragen gespreid laten uitbetalen is natuurlijk wel wijs, je moet geen slapende honden wakker maken ! ( bv een saldo van 2500 EUR " gewoon " delen van 400 / 500 laten uitbetalen )
Banken zien dit echt niet als " verdachte " transacties en hebben dus géén meldingsplicht. Zolang dit geen tienduizenden Euro's zijn valt dit helemaal niemand op ( weet je hoeveel giraal geld er elke dag van eigenaar wisselt, en hoeveel transacties hiermee gemoeid zijn ?? )
ID uploaden, juiste BIC / SWIFT-code doorgeven en cashen !!!
CHEERZZZ