€1.000 gewonnen op mijn Unibet account: invloed op onze uitkering?
Laat ik het kort en krachtig houden. Ik ben een student van 18 die studiefinanciering ontvangt, een baan heeft en zo nu en dan toto speelt op unibet. Ik heb nu 1.000 euro gewonnen en wou dit naar mijn rekening sturen d.m.v. 400, 400 en nog is 200 in één maand.
Mijn moeder heeft een uitkering en ik woon bij haar. Heeft dit invloed op haar uitkering? Of maakt dat helemaal niet uit. Zoals ik al zei, ik krijg studiefinanciering, heb een bijbaantje en stuur zeker wel elke maand zo'n 400 euro naar mijn rekening van unibet. Volgens mij gaan ze hier echt wel achteraan of niet soms? Kan niet anders lijkt mij. Ik kan nergens meer informatie vinden over hoeveel ik maximaal mag verdienen als ik 18+ ben geworden en regelmatig win met unibet.
Iemand die hier iets over weet?
Alvast bedankt! (y)
Mijn moeder heeft een uitkering en ik woon bij haar. Heeft dit invloed op haar uitkering? Of maakt dat helemaal niet uit. Zoals ik al zei, ik krijg studiefinanciering, heb een bijbaantje en stuur zeker wel elke maand zo'n 400 euro naar mijn rekening van unibet. Volgens mij gaan ze hier echt wel achteraan of niet soms? Kan niet anders lijkt mij. Ik kan nergens meer informatie vinden over hoeveel ik maximaal mag verdienen als ik 18+ ben geworden en regelmatig win met unibet.
Iemand die hier iets over weet?
Alvast bedankt! (y)
in 23-03-2016 19:56 Storten, inzetten en uitbetalen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
1,000 euro maakt niks uit.. zon bedrag gaan ze echt niet achteraan.
gewoon in 2 of 3 delen terug storten voor de zekerheid
no worries knul =)
sport is iets heel moois
thierryz1.blogabet.com
stiletto28: