Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

WK Wielrennen 2020

Wat spelen jullie? Iemand die weet hoe het gesteld is met de blessure van Annemiek van Vleuten? Ik denk dat ik voor vandaag speel:

Annemiek van Vleuten @5.5 (betfirst)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagStajax in 26-09-2020 09:37 Overige sporten en evenementen
in 26-09-2020 09:37 Overige sporten en evenementen
7 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ze kan het zeker; ik heb ze op 7 gepakt op Stars, maar dat was gisteren; vanochtend gezakt naar 4.

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Van der Breggen bekroont fraaie solo met zeldzame dubbelslag op WK wielrennen

https://www.nu.nl/wielrennen/6080074/van-der-breggen-bekroont-fraaie-solo-met-zeldzame-dubbelslag-op-wk-wielrennen.html

ai.

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Mijn picks voor morgen

2 Vind ik leuk's
- Full-time sport- & bettingfanaat Liefde voor...: - Voetbal(FC Twente en West Brom) - Wielrennen in de breedste zin van het woord - Amerikaanse sporten

Ik speel:

Van Aert @ 4 (Bingoal)

Hirschi @ 12 (Bingoal)

Valverde top 10 @ 1.80 (Bingoal)

Bericht gewijzigd door Stajax op zo 27 sep. 2020, 00:19
0 Vind ik leuk's

Ik zet deze vandaag

0 Vind ik leuk's

Schachmann is de Max Verstappen onder weersomstandigheden waar veel regen is, Woods niet.

Zou die eerder andersom zetten, voor 1.55 echt niet waard...

Matthews is ook een mooie outsider, speciaal getraind om op het juiste gewicht te zijn voor de beklimmingen.

Valverde zie ik er eigenlijk wel uitgereden worden als er flink geaccelereerd gaat worden.

0 Vind ik leuk's
- Full-time sport- & bettingfanaat Liefde voor...: - Voetbal(FC Twente en West Brom) - Wielrennen in de breedste zin van het woord - Amerikaanse sporten

3/3 mooi zo!

Ook die andere die ik getipt hadden gingen bijna allemaal goed.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.