Tour de France 2012
Beste medewedders op VW,
Vanaf aanstaande zaterdag, 30 juni, is het zover. De Tour de France 2012 gaat beginnen. Deze begint met een tijdrit in over 6 kilometer in Luik.
Op verschillende sites kun je meedoen met Tourpoules, maar wat is nu leuker dan een Tourpoule met de leden van VW? Daarom heb ik me alvast ingeschreven via deze link: Ga naar http://tourpoule.telesport.nl/Home.aspx en schrijf je in.
Daarna is het stappenplan als volgt:
1. Meld je aan,
2. Selecteer 20 renners,
3. Selecteer 9 renners per etappe
4. Daarna klik je op Subpoule en dan vul je onderstaande gegevens is:
Naam subpoule: SuperTourPoule2012
Wachtwoord Subpoule: Tour2012
Als jullie vragen hebben, hoor ik het graag!! Stuur me maar een PM of spreek me ff aan op de chat;)
Succes!! Moge de beste winnen!!(y)
Groeten Riquerdo
Vanaf aanstaande zaterdag, 30 juni, is het zover. De Tour de France 2012 gaat beginnen. Deze begint met een tijdrit in over 6 kilometer in Luik.
Op verschillende sites kun je meedoen met Tourpoules, maar wat is nu leuker dan een Tourpoule met de leden van VW? Daarom heb ik me alvast ingeschreven via deze link: Ga naar http://tourpoule.telesport.nl/Home.aspx en schrijf je in.
Daarna is het stappenplan als volgt:
1. Meld je aan,
2. Selecteer 20 renners,
3. Selecteer 9 renners per etappe
4. Daarna klik je op Subpoule en dan vul je onderstaande gegevens is:
Naam subpoule: SuperTourPoule2012
Wachtwoord Subpoule: Tour2012
Als jullie vragen hebben, hoor ik het graag!! Stuur me maar een PM of spreek me ff aan op de chat;)
Succes!! Moge de beste winnen!!(y)
Groeten Riquerdo
in 27-06-2012 08:40 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
05-Jul-2012
Cycling>Tour>Classification 11:45
Tour 2012 - Overall Classification
Rider to win
Wiggins, B
Yes 2.20
No 1.60
Deze? Dit is overal klassement gele trui op het podium in Parijs zoals ik het zie, niet voor vandaag. Indien het laatste: dan had ik er flink geld op gezet :)
Rider to win
Wiggins, B
Yes 2.20
No 1.60
Deze? Dit is overal klassement gele trui op het podium in Parijs zoals ik het zie, niet voor vandaag. Indien het laatste: dan had ik er flink geld op gezet :)
hv08:
05-Jul-2012
Rider to win
Wiggins, B
Yes 2.20
No 1.60
05-Jul-2012
Rider to win
Wiggins, B
Yes 2.20
No 1.60
:-$ hmm dan maar hopen dat wiggins tour niet wint :P
mijn excuses,
hehehehe, niet te veel opgezet hoop ik :d
-
Had gisteren 2.50 op cav winnaar en 2.50 op goss bij eerste 3, allebei de mist in. Vandaag 2.50 op:
Tour de France 2012 - Stage 5 (Stage head-to-head M. Cavendish/A. Greipel) Mark Cavendish (ENG/Sky) tegen 1.68.
Tour de France 2012 - Stage 5 (Stage head-to-head M. Cavendish/A. Greipel) Mark Cavendish (ENG/Sky) tegen 1.68.
Trouwens dat Tourspel is nopg best lastig spel ik sta in de onderste regionen van onze subpoule ;-) Heb al wel wat vermoedens wat ik fout gedaan heb echter zal het nog wel een tijdje duren voordat ik dit spel helemaal van top tot teen begrijp.
Toto Sigarenboer
Ik zelf doe mee aan tourcoach, tiptourtoptien en dan telesport.
Tourcoach: 108ste van de 1100?
Tiptourtoptien: 276 van de 7300
Telesport: rond plek 280 van de 60000!
Tourcoach: 108ste van de 1100?
Tiptourtoptien: 276 van de 7300
Telesport: rond plek 280 van de 60000!
wie niet waagt, wie niet wint!
Netjes, tourcoach sta ik nu 167 overall.
Bet van vandaag ging wel de mist in, greipel won van cav. Morgen nog een keertje sprinten, weet nog niet of ik in ga zetten.
Bet van vandaag ging wel de mist in, greipel won van cav. Morgen nog een keertje sprinten, weet nog niet of ik in ga zetten.
Wat een domper in Belgie door het plots overlijden van Rob Goris. Profrenner bij Veranda Willems Accent. Ploegleider is daar Lucien Van Impe, de laatste tourwinnaar van Belgie.
Gisteren nog fier te zien op Viva le velo met zijn vriendin Katrien Van Looy (kleindochter van fietslegende Rik Van Looy,keizer van Herentals)
Denk dat heel fietsminnend Belgie met een schok is wakker geworden door dit plotse overlijden.
R.I.P
Gisteren nog fier te zien op Viva le velo met zijn vriendin Katrien Van Looy (kleindochter van fietslegende Rik Van Looy,keizer van Herentals)
Denk dat heel fietsminnend Belgie met een schok is wakker geworden door dit plotse overlijden.
R.I.P