Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op wielrennen 2018

Gestart door
Country flagfutre in 15-01-2018 15:46 Overige sporten en evenementen
in 15-01-2018 15:46 Overige sporten en evenementen
187 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op di. 17 jul. 2018, 19:27 schreef tino23:

Had Barguil dat zelf aangegeven dan? waarom ging ie dan in de aanval?

Fix

0 Vind ik leuk's

Ja, zoals je in het artikel in de link van mijn eerste bericht kan lezen, Tino, had Barguil zelf aangegeven dat hij tijd wilde verliezen op de slotklim. Op die manier krijgt hij 'vrij spel' van de klassementsmannen om later in de Tour met een vlucht mee te gaan en voor een ritoverwinning te gaan. Hij voelt zich blijkbaar niet goed genoeg om voor het klassement te gaan.

Ik heb de rit niet gezien, dus ik kan niet zeggen of en waarom hij in de aanval is gegaan. Maar hij heeft alleszins veel tijd verloren op de slotklim ;-)

0 Vind ik leuk's

Oke, heb hem voor vandaag wel redelijk vol gespeeld, dus wat mij betreft mag ie hem pakken ;)

betstars staat ie nog op odds 7, UB bv nog maar 5.75

Bericht gewijzigd door tino23 op wo 18 jul. 2018, 06:50
0 Vind ik leuk's

Veel te laag die odd...

Hij viel gisteren aan, maar om eerlijk te zijn zag het er niet uit en betwijfel ik of hij echt de vorm heeft. Ik zou eerder een gokje wagen met kleingeld op :

• Frank @ 101
  • Amador @ 201
  • Tolhoek @ 51 (speel deze ook E/W)

0 Vind ik leuk's
Op wo. 18 jul. 2018, 09:21 schreef elloco:

Veel te laag die odd...

Hij viel gisteren aan, maar om eerlijk te zijn zag het er niet uit en betwijfel ik of hij echt de vorm heeft. Ik zou eerder een gokje wagen met kleingeld op :

• Frank @ 101
  • Amador @ 201

Had wilde wat mensen mee krijgen en omdat ie dat niet kreeg liet ie zich weer in zakken. De dagetappe was toch kansloos om in zijn eentje er naartoe te rijden. Odds 7 is ook inderdaad erg laag, maar iedereen weet dat hij voor de Bolletjes trui gaat, en vandaag is dé dag om daarvoor te gaan. 2 buitencategorien vanaf de start, dus wat mij betreft is dit het moment om voor de dubbel te gaan. Dus ik kan je met 99,9% al op een briefje geven dat ie in de kopgroep zit. De vraag is alleen of de kopgroep een ruime voorsprong gaat krijgen en vooruit kan blijven gezien de korte rit, of dat de favorieten niet gaan wachten op die laatste berg.

Ik heb iig Barguil gepakt odds 7, een paar favorieten met hoge odds zoals Dumoulin 65, Landa 34, Nibali 46 en Bardet 28. En nog een paar outsiders als Zakarin 128, Majka 46, Calmejane 120, Pauwels 106, Nieve 200, Jungels 230.

Ik verwacht weer een mooie etappe vandaag.

Bericht gewijzigd door tino23 op wo 18 jul. 2018, 07:37
0 Vind ik leuk's

Ik verwacht vandaag een greep naar de macht van Froome. Deze rit is op zijn lijf geschreven. Een vlucht zou ook kunnen slagen, al acht ik die kans niet heel erg groot aangezien het een erge korte explosieve etappe is. Morgen is Alpe D'huez, dat is veel meer een rit voor vluchters.

Ik verbaas me erg over de odd van 10 en deze is in mijn ogen heel erg value.

Froomey wint vandaag @10

En een beetje kleingeld op Thomas @23. Aangezien Sky die kaart ook kan spelen.

Bericht gewijzigd door jaarno op wo 18 jul. 2018, 10:46
1 Vind ik leuk's

Jungles voor Mollema @2,40 bij Bwin. Mollema zit nu al in het laatste wiel. Gaat het niet lang volhouden op die manier lijkt mij.

1 Vind ik leuk's
Onderschatting is dodelijk!

Froome gaat nog niet voor het geel, dan wordt het zeker te weten een doelwit voor het publiek morgen.

0 Vind ik leuk's
Op wo. 18 jul. 2018, 12:44 schreef jaarno:

Ik verwacht vandaag een greep naar de macht van Froome. Deze rit is op zijn lijf geschreven. Een vlucht zou ook kunnen slagen, al acht ik die kans niet heel erg groot aangezien het een erge korte explosieve etappe is. Morgen is Alpe D'huez, dat is veel meer een rit voor vluchters.

Ik verbaas me erg over de odd van 10 en deze is in mijn ogen heel erg value.

Froomey wint vandaag @10

En een beetje kleingeld op Thomas @23. Aangezien Sky die kaart ook kan spelen.

Thomas!!!! Haha beetje lucky. Congrats aan de meespelers.

3 Vind ik leuk's
Op wo. 18 jul. 2018, 09:37 schreef tino23:
Op wo. 18 jul. 2018, 09:21 schreef elloco:

Veel te laag die odd...

• Frank @ 101
  • Amador @ 201

Had wilde wat mensen mee krijgen en omdat ie dat niet kreeg liet ie zich weer in zakken. De dagetappe was toch kansloos om in zijn eentje er naartoe te rijden. Odds 7 is ook inderdaad erg laag, maar iedereen weet dat hij voor de Bolletjes trui gaat, en vandaag is dé dag om daarvoor te gaan. 2 buitencategorien vanaf de start, dus wat mij betreft is dit het moment om voor de dubbel te gaan. Dus ik kan je met 99,9% al op een briefje geven dat ie in de kopgroep zit. De vraag is alleen of de kopgroep een ruime voorsprong gaat krijgen en vooruit kan blijven gezien de korte rit, of dat de favorieten niet gaan wachten op die laatste berg.

Ik heb iig Barguil gepakt odds 7, een paar favorieten met hoge odds zoals Dumoulin 65, Landa 34, Nibali 46 en Bardet 28. En nog een paar outsiders als Zakarin 128, Majka 46, Calmejane 120, Pauwels 106, Nieve 200, Jungels 230.

Ik verwacht weer een mooie etappe vandaag.

(&(%$^#@%*

Bericht gewijzigd door tino23 op wo 18 jul. 2018, 17:21
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.