Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op wielrennen 2018

Gestart door
Country flagfutre in 15-01-2018 15:46 Overige sporten en evenementen
in 15-01-2018 15:46 Overige sporten en evenementen
187 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ja, @2,50 slaat nergens op. Met zoveel kanshebbers.

1 Vind ik leuk's
0 Vind ik leuk's

Woensdag is het de dag van de Waalse Pijl.

0 Vind ik leuk's

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180716_03616436

Barguil gaat morgen op de laatste klim opzettelijk tijd verliezen, zodat hij later in de Tour voor een ritzege kan gaan. De leiders zullen in hem dan geen bedreiging meer zien voor de gele trui.

Futre tipt in zijn voorbeschouwing voor morgen Roglic als ritwinnaar. Sommige bookmakers bieden de H2H Barguil - Roglic aan. Op Ladbrokes staat Roglic in deze H2H bv. @ 1,75, maar op de meeste bookmakers staat hij rond 1,50. Maar lijkt mij alsnog mooie value.

4 Vind ik leuk's
Op di. 17 jul. 2018, 00:17 schreef hypnotist86:

Barguil gaat morgen op de laatste klim opzettelijk tijd verliezen, zodat hij later in de Tour voor een ritzege kan gaan. De leiders zullen in hem dan geen bedreiging meer zien voor de gele trui.

Futre tipt in zijn voorbeschouwing voor morgen Roglic als ritwinnaar. Sommige bookmakers bieden de H2H Barguil - Roglic aan. Op Ladbrokes staat Roglic in deze H2H bv. @ 1,75, maar op de meeste bookmakers staat hij rond 1,50. Maar lijkt mij alsnog mooie value.

Thanks voor de info! Barguil is sowieso al niet in vorm, ik pak m in de H2H tegen Roglic in combi met Quintana wint van Landa. Landa is eergister hard op zn plaat gegaan in de kasseienrit. Daar gaat ie vandaag zeker last van hebben terwijl Quintana de kasseienrit zonder schade is door gekomen en ik verwacht hem vandaag bij de eersten.

Quintana wint van Landa

Roglic wint van Barguil

@2,25

Bericht gewijzigd door jaarno op di 17 jul. 2018, 17:24
2 Vind ik leuk's

Hoezo denk je dat Barguil niet in vorm is? die gaat in de bergen wel even vlammen lijkt mij

0 Vind ik leuk's

Mijn picks voor vandaag zijn:

de Gendt 18, Calmejane 29, Pauwels 75,Roland 95, Gesink 120, Zakarin 130, Nibali 23, Barguil 27, Roglic 31, Dumoulin 81 en Landa 50.

0 Vind ik leuk's
Op di. 17 jul. 2018, 13:17 schreef tino23:

Hoezo denk je dat Barguil niet in vorm is? die gaat in de bergen wel even vlammen lijkt mij

Was niet goed in de Dauphine. In de Tour verloor hij ook al tijd op Muur de Bretagne plus dat hij dus niet gemotiveerd is voor het algemeen klassement. Denk dat hij voor een etappe overwinning gaat in de derde week.

0 Vind ik leuk's
Op di. 17 jul. 2018, 00:17 schreef hypnotist86:

Barguil heeft woord gehouden. Roglic 8ste op 3 min 23, Barguil 46ste op 10 min 57.

Bericht gewijzigd door hypnotist86 op di 17 jul. 2018, 17:26
0 Vind ik leuk's

Had Barguil dat zelf aangegeven dan? waarom ging ie dan in de aanval?

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.