Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op wielrennen 2017

Voorbeschouwing AK Paris-Nice staat online.

Later vanavond volgt voorbeschouwing op de eerste etappe.

https://www.voetbalwedden.net/voorbeschouwing/wielrennen/parijs-nice-algemeen-klassement-05-03-2017/
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagfutre in 4-03-2017 20:22 Overige sporten en evenementen
in 4-03-2017 20:22 Overige sporten en evenementen
190 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Diega Rosa heeft vorig jaar de finale gekleurd van de ronde van lombardije. Hij zal door het wegvallen van Thomas alle vrijheid krijgen.
Lijkt mij vandaag wel DE man om in de gaten te houden. Kan als Italiaan eindelijk eens een ritzege nemen!
@x25
0 Vind ik leuk's
Ja die speel ik ook.

Rosa @26
Anacona @81
Devenyns @81
Molard @151
Sebastian Henao @201
0 Vind ik leuk's
futre:
Ja die speel ik ook.

Rosa @26
Anacona @81
Devenyns @81
Molard @151
Sebastian Henao @201

Klasse Futre!
0 Vind ik leuk's
Ze komen niet weg, zo te zien.
0 Vind ik leuk's
Devenyns terug gepakt. Nu Molard in de break.
0 Vind ik leuk's
Het zit niet mee. Met Molard hadden we een aardige kans, maar Orica rijdt het gat dicht.
0 Vind ik leuk's
Rui Costa @12? Etappe zou hem wel moeten liggen

0 Vind ik leuk's
Watch the hair... Watch the hair...
^
Als de goede klimmers hard gaan dan is het de vraag of hij kan volgen.
0 Vind ik leuk's
Morgen wat kleingeld op
Yates @26,00
Costa @41,00

Denk dat Costa het juist liet lopen om een gat te trekken tussen de tijden voor het klassement zodat hij niet meer gevaarlijk is voor het klassement en eventueel in een ontsnapping losgelaten kan worden. De ploeg van Yates liet de ontsnappers gisteren niet ontsnappen en de enige reden waarom ze dat zouden doen is dat Yates goede benen heeft. Yates is ook geen directe dreiging op dit moment nog voor Dumoulin of Quintana en die zullen dus meer naar elkaar kijken. Zie Costa meegaan in een vroege ontsnapping.
0 Vind ik leuk's
scottyboy1703:
Morgen wat kleingeld op
Yates @26,00
Costa @41,00

Denk dat Costa het juist liet lopen om een gat te trekken tussen de tijden voor het klassement zodat hij niet meer gevaarlijk is voor het klassement en eventueel in een ontsnapping losgelaten kan worden. De ploeg van Yates liet de ontsnappers gisteren niet ontsnappen en de enige reden waarom ze dat zouden doen is dat Yates goede benen heeft. Yates is ook geen directe dreiging op dit moment nog voor Dumoulin of Quintana en die zullen dus meer naar elkaar kijken. Zie Costa meegaan in een vroege ontsnapping.

Moeilijk te voorspellen Giro tot nu toe. Ook niet echt een Giro voor de aanvallers totdusver, op etappe 8 na dan. Ik vraag me af of we de komende loodzware etappes wel geslaagde aanvallen zullen krijgen?
0 Vind ik leuk's
Watch the hair... Watch the hair...

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.