Wedden op wielrennen (2015)
Het is beter om maar een nieuw topic voor wielrennen te beginnen.
- Maandag start Tour de San Luis (2.1)
- Dinsdag start Tour Down Under (2.UWT)
Dinsdag start dus de Tour Down Under en unibet heeft al de odds voor het klassement erop staan. De favorieten zijn in mijn ogen de Australiërs zoals Porte en Evans. Maar ook met renners als Dumoulin en Thomas moet worden rekening gehouden.
Ik blijf liever van deze bet af, want bij zo'n eerste koers van het seizoen heb je geen referentiekoers om de vorm te peilen. Ook door de afwezigheid van Gerrans is er geen duidelijke favoriet.
Wel vind ik dat de quote voor Evans (x6.50) wat te hoog staat. De Australiër rijdt zijn laatste officiële koers uit zijn carrière en zal uiterst gemotiveerd en scherp aan de start staan. Verder heeft hij een goed team om zich heen met Stetina, Dennis en Dillier. Het parcours is in mijn ogen te vergelijken met vorig jaar en toen werd Evans tweede (leek zelfs lang op de overwinning af te stevenen) op 1 seconde van Gerrans.
- Maandag start Tour de San Luis (2.1)
- Dinsdag start Tour Down Under (2.UWT)
Dinsdag start dus de Tour Down Under en unibet heeft al de odds voor het klassement erop staan. De favorieten zijn in mijn ogen de Australiërs zoals Porte en Evans. Maar ook met renners als Dumoulin en Thomas moet worden rekening gehouden.
Ik blijf liever van deze bet af, want bij zo'n eerste koers van het seizoen heb je geen referentiekoers om de vorm te peilen. Ook door de afwezigheid van Gerrans is er geen duidelijke favoriet.
Wel vind ik dat de quote voor Evans (x6.50) wat te hoog staat. De Australiër rijdt zijn laatste officiële koers uit zijn carrière en zal uiterst gemotiveerd en scherp aan de start staan. Verder heeft hij een goed team om zich heen met Stetina, Dennis en Dillier. Het parcours is in mijn ogen te vergelijken met vorig jaar en toen werd Evans tweede (leek zelfs lang op de overwinning af te stevenen) op 1 seconde van Gerrans.
in 17-01-2015 18:55 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Die punten kloppen niet helemaal. Kruijswijk kreeg er bijv. 35 op de Mortirolo en Contador als nr. 2 18. En op de Finestre krijgt de nr. 1 45 punten zeiden ze op Sporza. Persoonlijk zou ik in de positie van Kruijswijk altijd voor de bergtrui gaan. Dan heb je toch iets in Milaan, of je 5e of 7e eindigt boeit eigenlijk niemand.
Voor vandaag Hesjedal voor Caruso en Betancur voor Visconti gespeeld @3,78.
Voor vandaag Hesjedal voor Caruso en Betancur voor Visconti gespeeld @3,78.
If you like sports, you will love Zweeler
Had de punten van inrng.com, die het meestal wel bij het juiste eind heeft. Maar ja, ik weet het niet zo. Als hij morgen in de vlucht gaat, dan pakt hij de trui sowieso, maar de vraag is dan ook weer of hij wel de ruimte krijgt.
Vandaag zorgt Gilbert voor een mooie winst. Was nog @6 te pakken toen hij in de afdaling een seconde of 10 achter de kopgroep zat. (y)
Hm lastig, niet Intxausti maar Visconti lijkt nu de bergtrui voor Kruijswijk weg te kapen.. Rijdt op dit moment ruim 2 minuten voor het peloton en hij lijkt ook erg goede benen te hebben vandaag. Waarschijnlijk zal Visconti dus wel na deze rit in het blauw eindigen en heeft Kruijswijk alleen morgen nog de kans om de trui terug te winnen. Dit wordt wel erg lastig aangezien Movistar een sterk team heeft om de trui te verdedigen met Amador, Intxausti en natuurlijk Visconti zelf..
Ik zou nog niet ongerust zijn hoor. Morgen en vandaag zijn er nog genoeg punten te verdienen.
Wordt wel knap lastig voor Kruijswijk, top 3 op de Finestre is voldoende, maar Contador, Landa en Hesjedal zijn deze slotweek net wat beter bergop. Maar wie weet hoe het koersverloop is op de Finestre...
Qua h2h combo vandaag:
Kruijswijk voor König @1,40
Contador voor Aru @1,35
Visconti voor Intxausti @1,60
x3,02 gezamenlijk
Qua h2h combo vandaag:
Contador voor Aru @1,35
Visconti voor Intxausti @1,60
x3,02 gezamenlijk
Mooie combo.
Kruijswijk heeft aangegeven dat hij het klassement stelt boven de blauwe trui. Veruit de meeste punten zijn te behalen op de eerste col en Kruijswijk zegt dat ie daar niet gaat aanvallen. http://www.wielerflits.nl/nieuws/71894/steven-kruijswijk-stelt-klassement-boven-bergtrui.html/comment-page-1
Ik zie nog wel wat te halen in Visconti voor het bergklassement, hoewel @1.52 niet bijster hoog is. Maar ik verwacht geen tegenstand van Intxausti. Het zal belangrijk zijn om een Italiaan de trui te laten winnen en Intxausti moet denk ik het klassement van Amador verdedigen
Kruijswijk heeft aangegeven dat hij het klassement stelt boven de blauwe trui. Veruit de meeste punten zijn te behalen op de eerste col en Kruijswijk zegt dat ie daar niet gaat aanvallen. http://www.wielerflits.nl/nieuws/71894/steven-kruijswijk-stelt-klassement-boven-bergtrui.html/comment-page-1
Ik zie nog wel wat te halen in Visconti voor het bergklassement, hoewel @1.52 niet bijster hoog is. Maar ik verwacht geen tegenstand van Intxausti. Het zal belangrijk zijn om een Italiaan de trui te laten winnen en Intxausti moet denk ik het klassement van Amador verdedigen
Ik heb Visconti ook nog gepakt @1,6 gisteravond voor de bergtrui. Maar dat was slechts om het verlies met Kruijswijk in te dekken :( Het wordt hoe dan ook Visconti of Kruijswijk.
Voor mij vandaag een combo met stakes 8/10:
Contador voor Aru @1,35
Op naar winst! (y)
Contador voor Aru @1,35
Op naar winst! (y)
Van sporza:
De troepen van Contador krijgen vandaag de hulp van LottoNL-Jumbo, waardoor de voorsprong binnen de perken blijft. Het verschil schommelt rond de 2 minuten.
Kruijswijk zal dus zeker proberen de bergtrui te veroveren :)
De troepen van Contador krijgen vandaag de hulp van LottoNL-Jumbo, waardoor de voorsprong binnen de perken blijft. Het verschil schommelt rond de 2 minuten.
Kruijswijk zal dus zeker proberen de bergtrui te veroveren :)