Wedden op wielrennen (2015)
Het is beter om maar een nieuw topic voor wielrennen te beginnen.
- Maandag start Tour de San Luis (2.1)
- Dinsdag start Tour Down Under (2.UWT)
Dinsdag start dus de Tour Down Under en unibet heeft al de odds voor het klassement erop staan. De favorieten zijn in mijn ogen de Australiërs zoals Porte en Evans. Maar ook met renners als Dumoulin en Thomas moet worden rekening gehouden.
Ik blijf liever van deze bet af, want bij zo'n eerste koers van het seizoen heb je geen referentiekoers om de vorm te peilen. Ook door de afwezigheid van Gerrans is er geen duidelijke favoriet.
Wel vind ik dat de quote voor Evans (x6.50) wat te hoog staat. De Australiër rijdt zijn laatste officiële koers uit zijn carrière en zal uiterst gemotiveerd en scherp aan de start staan. Verder heeft hij een goed team om zich heen met Stetina, Dennis en Dillier. Het parcours is in mijn ogen te vergelijken met vorig jaar en toen werd Evans tweede (leek zelfs lang op de overwinning af te stevenen) op 1 seconde van Gerrans.
- Maandag start Tour de San Luis (2.1)
- Dinsdag start Tour Down Under (2.UWT)
Dinsdag start dus de Tour Down Under en unibet heeft al de odds voor het klassement erop staan. De favorieten zijn in mijn ogen de Australiërs zoals Porte en Evans. Maar ook met renners als Dumoulin en Thomas moet worden rekening gehouden.
Ik blijf liever van deze bet af, want bij zo'n eerste koers van het seizoen heb je geen referentiekoers om de vorm te peilen. Ook door de afwezigheid van Gerrans is er geen duidelijke favoriet.
Wel vind ik dat de quote voor Evans (x6.50) wat te hoog staat. De Australiër rijdt zijn laatste officiële koers uit zijn carrière en zal uiterst gemotiveerd en scherp aan de start staan. Verder heeft hij een goed team om zich heen met Stetina, Dennis en Dillier. Het parcours is in mijn ogen te vergelijken met vorig jaar en toen werd Evans tweede (leek zelfs lang op de overwinning af te stevenen) op 1 seconde van Gerrans.
in 17-01-2015 18:55 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Reichenbach opgegeven, dus wie Kangert voor Reichenbach in AK had gespeeld mag juichen. Tenzij Kangert ook nog uitvalt in de slotweek.
If you like sports, you will love Zweeler
chefspijker:
Contador zal dan op de Mortirolo solo moeten gaan. Het slotstuk naar Aprica is niet zwaar genoeg voor zijn koffiemolentje. En ben het ook wel met Futre eens, morgen kan zomaar naar een vluchter gaan juist door het 'simpele' deel na de Mortirolo.
Dit lijkt me wel een leuk combootje, low stake:
Hesjedal voor Visconti @1,42
Pirazzi voor Intxausti @1,90
Cunego voor Formolo @1,52
Samen x4,1.
robs234:
De matchups staan behoorlijk scherp. Ook niet zo moeilijk voor de bookies, want dezelfde namen als zondag zijn wel weer te verwachten. Alleen Contador voor winst @3.75 vind ik nog wel een leuke quote. Volgens mij heeft Contador het achterste van zijn tong nog niet laten zien en hij heeft nog geen rit gewonnen wat natuurlijk nog wel moet gebeuren.
babygun:
chef of robs, nog tipjes voor de rit van morgen?
chef of robs, nog tipjes voor de rit van morgen?
De matchups staan behoorlijk scherp. Ook niet zo moeilijk voor de bookies, want dezelfde namen als zondag zijn wel weer te verwachten. Alleen Contador voor winst @3.75 vind ik nog wel een leuke quote. Volgens mij heeft Contador het achterste van zijn tong nog niet laten zien en hij heeft nog geen rit gewonnen wat natuurlijk nog wel moet gebeuren.
Contador zal dan op de Mortirolo solo moeten gaan. Het slotstuk naar Aprica is niet zwaar genoeg voor zijn koffiemolentje. En ben het ook wel met Futre eens, morgen kan zomaar naar een vluchter gaan juist door het 'simpele' deel na de Mortirolo.
Dit lijkt me wel een leuk combootje, low stake:
Hesjedal voor Visconti @1,42
Pirazzi voor Intxausti @1,90
Cunego voor Formolo @1,52
Samen x4,1.
Binnen (y)
Bedankt chef en ook futre voor de tip cunego vr formolo, de rest helaas niet meegespeeld.
Thx aan robs voor de AK tips, allebei meegespeeld :)
Laat die tippies maar komen :p
Thx aan robs voor de AK tips, allebei meegespeeld :)
Laat die tippies maar komen :p
Heb vandaag Lobato voor Haussler en Bole voor Reza gecombineerd x2,94. Zit toch wat klimwerk in de finale. Alleen is de kans, met een lange klim in het begin, ook niet uitgesloten dat een omvangrijke vluchtgroep voorop gaat blijven en dan is het wel een loterij hoe ze in het peloton over de streep komen. Ik zou dus niet te veel zetten prematch op deze etappe.
Ik twijfel ook of het een massasprint wordt. Nu Greipel weg is, is er toch een ploeg minder om de ontsnapping terug te halen, een ploeg bovendien die het meeste werk deed op dat gebied. Dit is echt zo'n overgangsetappe waarin er een groep van 10-15 weg rijdt en het onderling uit gaat maken.
De enige h2h die ik speel is Nizzolo voor Modolo @1,75 (Unibet). Als er b.v. voor plek 10 gesprint moet worden zal de motivatie bij Nizzolo groter zijn vanwege het puntenklassement, en als het om de winst gaat is het 50/50, dus deze heeft wel value.
Jammer dat er geen odds zijn voor de Ronde van België, de bookmakers weten waarschijnlijk niet precies wat ze er mee aan moeten.
De enige h2h die ik speel is Nizzolo voor Modolo @1,75 (Unibet). Als er b.v. voor plek 10 gesprint moet worden zal de motivatie bij Nizzolo groter zijn vanwege het puntenklassement, en als het om de winst gaat is het 50/50, dus deze heeft wel value.
Jammer dat er geen odds zijn voor de Ronde van België, de bookmakers weten waarschijnlijk niet precies wat ze er mee aan moeten.
Teleurstellende rit en dan eindigen Lobato en Bole ook nog een paar plekken achter Haussler en Reza. Vandaag stond Kruijswijk voor het bergklassement @3 trouwens. Dat lijken me erg goede odds. Bij LottoNL hebben ze al aangegeven dat ze de bergtrui willen binnenhalen. En de resterende drie bergritten hebben 150 vlakke kilometers als aanloop. Dat betekent dat juist dat matige klimteam rond Kruijswijk eenvoudig een vluchtgroep kan controleren als er een gevaar meezit (denk bijv. aan Intxausti).
chefspijker:
Teleurstellende rit en dan eindigen Lobato en Bole ook nog een paar plekken achter Haussler en Reza. Vandaag stond Kruijswijk voor het bergklassement @3 trouwens. Dat lijken me erg goede odds. Bij LottoNL hebben ze al aangegeven dat ze de bergtrui willen binnenhalen. En de resterende drie bergritten hebben 150 vlakke kilometers als aanloop. Dat betekent dat juist dat matige klimteam rond Kruijswijk eenvoudig een vluchtgroep kan controleren als er een gevaar meezit (denk bijv. aan Intxausti).
Zeker goede odds voor Kruijswijk, hij staat nu zelfs op 3,50. Bij unibet zien ze Intxausti nog als favoriet en geven ze Landa evenveel kans als Kruijswijk om met de blauwe trui om de schouders aan te komen in Milaan.
Inmiddels 3.25, zeker value. Maar ik zie Intxausti ook de ruimte krijgen. Het ligt puur aan de benen van Kruijswijk...
De odds voor de etappe van morgen liggen ongelofelijk hoog!
"Favoriet" is visconti aan x9.00 -> een etappe voor vluchters?
Ik zou Visconti wel single durven nemen. Had een voorgevoel nog voor ik de odds zag dat het iets voor hem zou zijn.
Low stake Visconti!
"Favoriet" is visconti aan x9.00 -> een etappe voor vluchters?
Ik zou Visconti wel single durven nemen. Had een voorgevoel nog voor ik de odds zag dat het iets voor hem zou zijn.
Low stake Visconti!
Even een overzicht:
Stand bergklassement:
Kruijswijk 92
Intxausti 91
Landa 73
(Betancur 68)
Nog te halen punten:
Etappe 18: 1x 1e categorie: 32, 20, 14, 10, 7, 4, 2, 1.
Etappe 19: 1x 1e categorie (waaronder een slotklim)
Etappe 20: Hoogste punt (40, 28, 21, 15, 10, 7, 4, 2, 1 punten) en 3e cat. 7, 4, 2, 1 punten.
Het hangt er een beetje vanaf hoe ver Kruijswijk wil gaan om dit trui te verdedigen. Of zoals Martijn Keizer het verwoordde: "Het is of stijgen in het klassement of de blauwe trui verdedigen. Niet allebei."
Laten we wel wezen, als hij deze vorm vasthoudt gaat hij König en Caruso gewoon inhalen (misschien zelfs Trofimov).
Stand bergklassement:
Kruijswijk 92
Intxausti 91
Landa 73
(Betancur 68)
Nog te halen punten:
Etappe 18: 1x 1e categorie: 32, 20, 14, 10, 7, 4, 2, 1.
Etappe 19: 1x 1e categorie (waaronder een slotklim)
Etappe 20: Hoogste punt (40, 28, 21, 15, 10, 7, 4, 2, 1 punten) en 3e cat. 7, 4, 2, 1 punten.
Het hangt er een beetje vanaf hoe ver Kruijswijk wil gaan om dit trui te verdedigen. Of zoals Martijn Keizer het verwoordde: "Het is of stijgen in het klassement of de blauwe trui verdedigen. Niet allebei."
Laten we wel wezen, als hij deze vorm vasthoudt gaat hij König en Caruso gewoon inhalen (misschien zelfs Trofimov).